26 آذر نماد پيوند استوار بين فعالان عرصه حمل و نقل جاده اي با ولايت است

زرین نامه: مدير كل حمل و نقل و پايانه هاي استان گلستان گفت: حماسه ی 26 آذر، نماد پيوند استوار بين فعالان عرصه حمل و نقل جاده اي با ولايت است.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ مهدي ميقاني در مراسم بزرگداشت روز حمل و نقل و رانندگان، روز گذشته در 26 آذرماه، با تبریک این روز به همه ی تلاشگران عرصه حمل و نقل بخصوص رانندگان زحمتكش و بي ادعا بیان کرد: حمل و نقل ركن اساسي رشد و پيشرفت جوامع است.

وي فلسفه نامگذاري روز حمل و رانندگان و فرمان تاريخي حضرت امام خميني (ره) در 26 آذر سال 1362 مبني بر بسيج تخليه بنادر از كالاهاي اساسي و مايحتاج مردم و به تبع آن لبيك رانندگان در خلق اين حماسه را در این مراسم بازخوانی کرد و اذعان داشت: این روز حماسی نماد پيوندي استوار بين فعالان عرصه حمل و نقل جاده اي با ولايت است.

میقانی حمل و نقل را ركن اساسي در رشد و پيشرفت جوامع عنوان كرد و افزود: حمل و نقل جاده اي در كشور ما بسيار حائز اهميت است و يكي از ايمن ترين، با صرفه ترين و در دسترس ترين شقوق حمل و نقل در كشور ما محسوب مي شود.

وي اظهار کرد: ما براي ارتقاء اين خدمت در حوزه كالا و مسافر با تعامل بخش خصوصي برنامه هاي مختلفي اجرا كرده و در دست اقدام داريم.

در پايان اين مراسم از زحمات و تلاش هاي تشكل هاي صنفي در بخش كالا و مسافر و بين المللي با اهداي لوح تقدير قدر داني شدند.

به گزارش زرین نامه: مراسم گراميداشت روز حمل و نقل و رانندگان با حضور مقامات استانداري، مديركل و كاركنان حمل و نقل و پايانه هاي استان، رياست پليس راه و پليس راهور استان، مدير كل تعاون كار و رفاه اجتماعي، مدير عامل شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي، شهردارگنبدكاووس، برخي از مقامات شهرستاني، پيشكسوتان، رانندگان و فعالان صنعت حمل و نقل جاده اي در مجتمع آويشن شهر گرگان و به اهتمام تشكل هاي 13 گانه بخش حمل و نقل جاده اي استان برگزار شد.
.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه