کمک 480 میلیون ریالی مردم علی آبادکتول به بازسازی عتبات عالیات

زرین نامه: مسئول دفتر ستاد عتبات عاليات شهرستان علی آبادکتول گفت: مردم علی آبادکتول طي 5 ماه اخير بیش از 480 میلیون ریال به بازسازي عتبات عاليات كمك كرده‌اند.

نصرت الله سلیمانی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار زرین نامه بیان کرد: دفتر ستاد بازسازی عتبات عالیات در دهه ی آخر ماه مبارک رمضان (مردادماه امسال) فعالیت خود را در راستای جذب کمک های مردمی این شهرستان به باسازی عتبات عالیات آغاز کرده است.

وی میزان کمک های نقدی مردم شهرستان علی آبادکتول به ستاد بازسازی عتبات عالیات در طول این مدت را 480 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: علاوه بر این مبلغ، مقدار 22 گرم و 29 سود طلا و 16 گرم نقره نیز تا کنون توسط بانوان این شهرستان به دفتر ستاد ارسال شده است.

سلیمانی با اشاره به توزیع قبوض کمک به بازسازی عتبات عالیات در ماه محرم بین عزاداران حسینی در مساجد و هیئت های مذهبی اظهار کرد: بیشترین میزان کمک ها مربوط به عزاداران و دوست داران امام حسین (ع) و ائمه ی اطهار (ع) در ماه محرم بوده است.

مسئول دفتر ستاد بازسازی عتبات عالیات تصریح کرد: همکاران ما در ستاد بازسازی عتبات عالیات هر هفته جمعه ها با برقراری ایستگاه کمک به عتبات عالیات در مصلای نماز جمعه آماده دریافت نذورات و کمک های مردم سراسر شهرستان به ستاد بازسازی هستند.

سلیمانی یادآور شد: شهروندان همچنین می توانند از طریق شماره حساب 0109278475004 بانک ملی ایران و شماره حساب 3310013374 بانک ملت و شماره حساب 310089 بانک سپه کمک های نقدی خود را به نام ستاد بازسازی عتبات عالیات واریز و قبوض پرداختی خود را جهت جمع بندی و اعلام نهایی کمک های مردمی شهرستان علی آبادکتول به دفتر ستاد در شهرستان تحویل نمایند.

وی شماره تلفن 09118752504 را آماده پاسخگویی به شهروندان در این خصوص اعلام کرد و افزود: دفتر ستاد به آدرس خیابان شهید قندی(قصر سابق)- جنب مسجد جامع نیز در طول هفته آماده جذب کمک های مردمی در خصوص باسازی عتبات عالیات می باشد.

سلیمانی تصریح کرد: ماموریت ساخت درب حرم حضرات امامین جوادین (علیهما السلام) به استان گلستان واگذار و کارگاهی بدین منظور در مجموعه امامزاده عبدالله گرگان راه اندازی شده است.

مسئول دفتر ستاد بازسازی عتبات عالیات در پایان بازسازی و ساخت عتبات عالیات را همانند مراسمات عزاداری و بزرگداشت امام حسین (ع) و ائمه اطهار(ع) ضروری دانست و اذعان داشت: تلاش و مشارکت در این طرح بزرگ و ارزشی و انجام اقدامات متعدد و ماندگار در این سرزمین معنوی امری بسیار مهم است که همگان با علاقه به انجام آن مبادرت می ورزند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه