کاهش کشت کلزا در مزارع شهرستان علی آبادکتول/ 1936 هکتار زیر سطح کشت

زرین نامه: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان علی آباد کتول از کاهش کشت کلزا در مزارع کشاورزی به سبب عدم رطوبت کافی و کاهش بارش باران در این شهرستان خبر داد.

حسین حاجی آبادی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار زرین نامه بیان کرد: کشت محصول پاییزه دانه ی روغنی کلزا برای سال 92-93 در شهرستان علی آبادکتول از 20 آذرماه سال جاری آغاز شده است.

وی اظهار کرد: در همین راستا عقد قرارداد توسط مراکز خدمات جهاد کشاورزی شهرستان علی آبادکتول جهت پروژه کشت و توسعه دانه های روغنی محصول کلزا در سطح 4005 هکتار در این شهرستان انجام شده است.

حاجی آبادی تصری کرد: متاسفانه بدلیل عدم رطوبت کافی و عدم ریزش نزولات آسمانی در تاریخ کشت مناسب، در حدود یک هزار و 936 هکتار کلزا کشت شد.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان علی آبادکتول افزود: با توجه آمارهای کشت کلزا در سال گذشته و امسال، سطح کشت این محصول نسبت به سال گذشته را کاهش یافته است.


مخاطبان محترم زرين نامه مي توانند مقالات، اشعار، مطالب طنز، تصاوير و هر آن چيزي که در قالب فرهنگ، هنر و اجتماع جاي مي گيرد را به آدرس zarinnameh@yahoo.com ارسال کنند تا در سريع ترين زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان يکي از مطالب ويژه زرين نامه منتشر شود.

همچنین می توانند سوژه های خبری و مشکلات شهرستان را جهت پیگیری از طریق ایمیل فوق یا سامانه پیامک 3000272008 با ما در میان بگذارند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه