تنوع اقوام فرصتی برای رشد و توسعه در علی آبادکتول  / در دفاع از انقلاب اسلامی رفتاری غیر از راه زینب (س) خیانت است

زرین نامه: بخشدار مرکزی شهرستان علی آبادکتول گفت: تنوع اقوام و همچنین زندگی مردم اهل سنت و تشیع روستاهای بخش در کنار هم به یک فرصت خوب برای پیشرفت تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ اسماعیل غیجی در جمع دهیاران روستاهای بخش مرکزی علی آبادکتول گفت: تنوع اقوام و گروه ها در یک منطقه می تواند به یک فرصت و یا یک تهدید تبدیل شود.

وی با اشاره به تنوع قومیت ها در روستاهای بخش مرکزی علی بادکتول اظهار کرد: وجود قومیت های مختلف در کنار هم و همچنین وحدت مسلمانان اهل سنت و تشیع روستاهای بخش مرکزی شهرستان علی آبادکتول به فرصتی مناسب در منطقه تبدیل شده است.

غیجی هدف دشمن را ایجاد اختلاف بین اقوام و مذاهب عنوان کرد و افزود: مردم ما باید با هوشیاری، بصیرت و حفظ وحدت میان خود، مانع توطئه های شوم دشمن شوند.

بخشدار مرکزی علی آبادکتول تصریح کرد: آموزش فرهنگ دینی- اسلامی و حفظ آن همیشه با مظلومیت مواجه بوده است ، اما برای کاهش مشکلات اخلاقی و اجتماعی در جامعه ی اسلامی باید به آن توجه بیشتری شود.

غیجی خاطر نشان کرد: اقوام مختلف می توانند با بهره گیری از فرهنگ ها و سنت های پسندیده ی یکدیگر بسیار از مشکلات را حل کرده و به پیشرفت و توسعه ی فرهنگی و اجتماعی کمک کنند.

در دفاع از انقلاب اسلامی هر رفتاری غیر از راه زینب (س) خیانت است

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: شهدا بزرگترین سرمایه خود را در راه خدا صرف کرده اند تا بتوانند کشور مان را در مقابل هجوم ناجوانمردانه ی دشمن حفظ کنند.

غیجی وظیفه ی امروز مردم را حفظ افتخارات ملی و معنوی شهدا در مقابل هجمه ی دشمن دانست و خاطر نشان کرد: همه ی ما باید با الگوگیری از قیام عاشورا، سیاست و نحوه ی برخورد حضرت زینب با دشمنان امام حسین (ع)، هیچ ضعفی در مقابل دشمن نشان ندهیم.

بخشدار مرکزی علی آبادکتول هر نوع رفتار و گفتار ناشی از ضعف، خستگی و مغایر با آرمان هاو اهداف انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان را خیانت به کشور عنوان کرد و افزود: راه سعادتمندی، پیشرفت و ماندگاری الگوگیری از راه حضرت زینب (ع) در دفاع از قیام امام حسین (ع) است و هر رفتاری غیر از خیانت به نظام و انقلاب است.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه