تحصیلات تکمیلی در گلستان توسعه می یابد

زرین نامه: دبیر منطقه 10 دانشگاه آزاد اسلامی، توسعه تحصیلات تکمیلی در استان گلستان را یکی از آیتم های توسعه در واحدهای دانشگاهی برشمرد.

 


به گزارش زرین نامه، هادی همتیان در جلسه شورای گسترش دانشگاه آزاد در علی آباد، بر برنامه ریزی بر اساس طرح جامع آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی و حرکت بر مسیر طرح آمایش سرزمین وزارت علوم تاکید کرد.

وی ابراز امیدواری کرد تا واحدها و مراکز آموزشی استان با توجه به پتانسیل موجود در واحد و توانمندی های علمی نسبت به درخواست رشته اقدام کنند.

همتیان گفت: شورای گسترش استانی با هدف بررسی طرح های توسعه و گسترش واحدها و مراکز آموزشی در استان گلستان راه اندازی شده که مسئله بازبینی برنامه واحدها و مراکز آموزشی استان را برعهده دارد.

محرم ماه عشق و آزادی است

فرماندار علی آبادکتول در جمع مسئولان شهرستان علی آباد کتول گفت: محرم ماه عشق و عزاداری و سوگواری برای حماسه‌آفرینان کربلاست که با گذشت 14 قرن هنوز نامشان جاودانه مانده و همچنان بر تارک تاریخ می‌درخشد.

علی اکبر کی پور اظهار داشت: درزنده نگه داشتن عاشوراومحرم باید تلاش کنیم چون محرم هم عرصه دفاع ازارزشهای دینی است و هم عرصه هجوم به معاندین دین است.

وی گفت: درانقلاب اسلامی ما شجره طیبه بسیج است که به تبعیت ازامامان(ع) فعالیت راشروع کرده ودرهمه عرصه هاحضوردارد ،درواقع محافظ نظام و درخدمت ولایت است./

مهر

محرم نادی ارزشی در فرهنگ اسلامی است

حجت الاسلام حسینی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان علی آبادکتول، ماه های محرم و صفر را به لحاظ اهمیت دینی وتاریخی آن غنی ترین فرهنگ تاریخ اسلام ذکر کرد.

وی گفت: محرم و صفر نمادی ارزشی در فرهنگ سازی دینی و احیاء گر وقایعی است که بی هیچ تردیدی می تواند اساس بقاء و جاودانگی دین مبین اسلام باشد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه