سبک زندگی غربی، خطری برای فرهنگ اسلامی

زرین نامه: مدیر اداره مراقبت برآسیب های اجتماعی آموزش و پرورش استان گلستان گفت: سبک زندگی غربی، خطری برای فرهنگ اسلامی و مانع تربیت صحیح جوانان انقلابی و حافظ کشور است.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ غلامعلی میر در در نخستین جشنواره شهرستانی نوجوان سالم در علی آباد کتول بیان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت که شهدا در دوران دفاع مقدس نهادینه کردند، بزرگ‎ترین سد دفاعی برابر تهاجم دشمنان در جنگ نرم است.

وی با بیان اینکه شهدا رفتند تا سبک زندگی اسلامی زنده بماند، اظهار کرد: امروز نیز وظیفه ی ما این است که با تمام توان از سبک زندگی اسلامی در مقابل جنگ نرم دشمن حفاظت کنیم.

میر با این توصیه که باید با جدیت در مبارزه ی جنگ نرم وارد شویم، افزود: با این جنگ نرم که امروز دشمنان برای ما به وجود آورده اند، انجام مدیریت اجتماعی تنها کار آموزش و پرورش نیست و باید همه نیروها در این صحنه حاضر شوند.

وی رمز عزت و ماندگار بزرگان و عالمانی همچون امام خمینی، شهید مطهری، شهید چمران و مقام معظم رهبری را نزدیکی و توجه به قوانین اسلامی دانست و تصریح کرد: آن هایی که در انقلاب اسلامی سبکی غیر از زندگی اسلامی را مطرح می کنند، سخنانشان در هر جایگاهی که باشند قابل قبول نیست.

مدیر اداره مراقبت برآسیب های اجتماعی آموزش و پرورش استان گلستان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه معلمان باید نوجوانان را با سبک زندگی اسلامی تراز کنند، ادامه داد: یک نوجوان و جوان سالم در جمهوری اسلامی دارای سبک زندگی اسلامی است و رفتارهایش رنگ خدایی دارد.

وی با بیان اینکه شهید حسین فهمیده را، خدا به سمت شهادت راهنمایی کرد، خاطر نشان کرد: وقتی هدف، سالم وخدایی باشد، قطعا خداوند بزرگ راه خیر و خوشی وسعادتمندی را برای انسان درنظر گرفته و هدایت می کند.

میری با اشاره به اهمیت جشنواره جوان سالم در ترویج سبک زندگی اسلامی برای دانش آموزان اظهار کرد: معرفی و ترویج سبک زندگی اسلامی و سالم، تبیین رفتارهای پر خطر و آسیب ها برای نوجوانان، شناسایی و کشف استعدادهای دانش آموزان و جلب مشارکت آنان در مبارزه با آسیب های اجتماعی از اهداف مهم این جشنواره است.

برای تماشای تصاویر نخستین جشنواره شهرستانی جوان سالم در علی آبادکتول اینجا کلیک کنید.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه