9 دی و رازهای سر به مهر خمینی

زرین نامه: خمینی را، راز های سر به مهُر بسیاری است که در هنگام بروز فتنه ها، یکی از این راز های سر به مهر جستن آغاز می کند و گردباد فتنه را فرو می نشاند.

به گزارش زرین نامه؛ خوب یادم هست که در دوران حاکمیت دوم خردادی ها براین مُلک و دردورانی که خود اصلاحاتش می نامیدند و در هنگامه فتنه های گاه و بیگاه ایشان(که به قول رییس دولت وقت هر9 روز بود که دل دردمندان امام و انقلاب را به درد آورده بود چنانکه اوج آن18 تیر 78 بود؛) وقتی فرزانه ای بزرگوار اضطراب و نگرانی ما جوانان نوپای انقلاب خمینی را دید با گفتن گفتاری حکیمانه چنان آرامم کرد که پس از آن، در هر فتنه ای که به پا شود با یادآوری آن جمله، دیگر بارآرام می شوم.

او گفت: انقلاب خمینی را، راز های سر به مهُر بسیاری است که در هنگام بروز فتنه ها، یکی از این راز های سر به مهر جستن آغاز می کند و گردباد فتنه را فرو می نشاند.

روز 9دی1388 روزی همچون دیگر روزها نبود. چنانچه 22 بهمن 57، 13آبان58 خرداد61 و 33 تیر 78 نبود. این ها روز های خداوندند.
ایام ا...اند در قاموس خداوند و در کتاب کائنات. روزهایی که خداوند مقرر فرمود تا راز های نهضت خمینی سر از مهُر هستی برگیرند و کاری کارستان کنند.

می توان 9 دی را تحلیل کرد. تحلیل سیاسی، تحلیل جامعه شناختی، حتی تحلیل استراتژیک و..

اما من در اینجا چندان قصد تحلیل ندارم. من اما، می خواهم سری به خُم خانه ی راز ها و رموز انقلابی بزنم که سی و اندی سال است که بقا و ثباتش جهانی را به تحیر واداشته است و انگشت حسرت و حیرتشان را به گزیدن.

خُم خانه انقلاب حضرت روح ا... البته خود سیراب شده از خُم خانه نهضت جاویدانه ایست که شنیدنش جان هر انسان با عزت نفس و آزاده ای را به درد ما آورد.

انقلاب روح ا...هر چه باشد ریشه در خون دارد و طریق رهایی و فتح خود را در شعار عزیزانه حسین بن علی (ع) در قیام عاشورا می جوید که:- هیهات من الذله- و همچون عاشورا نشان داد که خون بر شمشیر پیروز است.

بزرگترین رازهای که در عالم می توان سراغ گرفت، در عاشورا به احسن و اکمل وجه تجلی یافت؛ - راز خون- به تعبیر سید شهیدان اهل قلم، سید مرتضی آوینی: اما در عالم رازی هست که جز به بهای خون فاش نمی شود.

ظاهر عالم در سایه اسم ساتر و ستار پرده بر این راز کشیده است و پرده دار به شمشیرمی زند همه را، تا جز کشتگان راه عشق راهی به حریم این حرم نیابند. و این رازی است که عقل به آن راه نمی بردومیان این راز و آسمان رابطه ای هست.

در عاشورا دروازه های عالم بر روی راز خون گشوده شد و راز خون سرتاسر تاریخ را فتح کرد و نشان داد عالم در محاصره حقیقت خون و راز خون است و راز خون بر عالم و تاریخ انسان مسیطر است.

راز خون در کربلا بر ملا کننده جبهه ظلم و نفاق و تزویر است

آن هنگام که خون مومنان و مظلومان زمین تشنه را سیراب می کند و آن هنگام که خون بی گناهان و مظلومان ریخته می شود، صفوف حق و باطل را از یکدیگر جدا می کند تا ظالم از مظلوم، طیب از خبیث، مومن از منافق، موحد از مشرک و مخلص از مزورّ شناخته شود.

اگر گفته اند که خون بر شمشیر پیروز است بدان سبب است که خون پرده های ظلم و شرک و نفاق و تزویررا از هم می درد و خط شیطانی تزویر و ظلم و نفاق را بر ملا می سازد.

خون امام عاشقان، حسین بن علی (ع) در کربلا نیز باطل السحر تزویر کاخ سبز معاویه و یزید و ال امیه شد.

تزویزی که بوزینه را بدل از انسان گرفته بود و کرسی خلافت امام عادل را به دست شراب خواره ی فاسدی غصب کرده بود و از منبر پیامبر اریکه سلطنت ساخته بود و از همه بدتر انکه از امام برحق می خواست تا براین همه ظلم و جور و تزویر صحه بگذارد و بابیعت خود آنرا مشروعت بخشد. حسین (ع) خون خداست و پسر خون خداست . السلام علیک یا ثارا....و ابن ثاره. حسین خونی است که خداوند در حقیقت خون ستان اوست.
حسین خونی است که بر ذمه خداست و خدا خود به واسطه بقیه ا...آنرا مطالبه خواهد کرد و راز خون نیز در همین ثارا...نهفته است.

خون سیدالشهدا بصیرت را به رنگ های نحیف تاریخ تزریق کرد

خون سیدالشهدا در تاریخ، بصیرت و هدایت را در رگ های مرده و نحیف تاریخ تزریق کرد و اینگونه انسان را حیاتی دوباره بخشید. حیاتی طیبه و باطنی . به تعبیر شریعتی، هر انقلابی دو چهره دارد: خون و پیام و انقلاب عاشورا نیز هر دو را تمام و کمال دارد. انقلاب خمینی هم ریشه در چنین آرمان شهری دارد.

شهر خدا در کربلا مبدا و معاد انقلاب خمینی بود چنانچه فرزندان روح ا... در جبهه های جهاد مقدسشان آرمان شهرخدایی شان را بر مبنای شهر خدا ی کربلا ساخته بودند و نام و یاد حسین انیس و مونس شبهای عملیات و سنگرشان بود و آمال و آرزوهایشان را در حسینی بودن و حسینی شدن می دیدند. آنان هم چون مرتضای آوینی یقین داشتند که غایب خلقت جهان پرورش انسان هایی است که در برابرشدائد بر هر چه ترس و شک و تردید و تعلق است غلبه کنند و حسینی شوند. خمینی دیگر بار ما را با انقلاب حسین (ع) و عاشورا متصل کرد.

او روح حسینی ایرانیان را زنده کرد و عاشورا را به میان زندگی ایررانیان اورد روح خفته حسینی شان را بیدار کرد. خمینی تعریف جدیدی از عاشورا به ما تحویل داد و حسین (ع) را به همه زبانها و برای همه ملت ها و انسانها ترجمه کرد.

خمینی دروازه راز خون را برای همه جهانیان گشود آن هم در زمانه ای که انسانها اسمان را فراموش کرده بودند و می رفت تاشیطان سیطره جهنمی خود را بر زمین کامل کند راز خون حسینی در نهضت خمینی ،فتح خون را موجب گشت.

امروز همه ی جهانیان برای فریاد هیهات من الذله یکصدا شده اند

ملت ایران در انقلاب اسلامی شان و در جهاد مقدسشان و در تمام فتنه های رویا روی انقلاب خمینی ثابت کردند که رموز راز خون را دریافته اند و این چنین توانستند فتح خون را موجب شوند فتحی که امروزه دیگر تنها در ایران محصور نیست. امروز جهانی یکصدا هیهات من الذله را فریاد می زند. پیام عاشورا امروز جهانی شده است و حسین امروز دیگر تنها نیست.

شاید پیام حسین به گوش بسیاری از انسانها نرسیده باشد اما خدا پیام عاشورا را به دلهای همه انسانها رسانده است از خیابان های قاهره و بحرین و تونس و یمن و اردن و...تا خیابان های لندن و پاریس و وال استریت و اینها همه محصول رمز گشایی راز خون بدست روح ا...و فرزندشهادت طلب و صبور و مبارزش سید علی حسینی خامنه ای و ملتی مبارز و مقاوم است که درس ایستادگی و بصیرت را در محضر امام حسین (ع) و از زبان خمینی و خامنه ای اموخته است.

امام خامنه ای با تدبیر و درایت پیام عاشورا را در جهان بسط داد

و سید علی حسینی خامنه ای خود درس آموز مکتب حسین بود که با شاگردی روح الله خودبه استادی تمام عیار بدل گردید که توانسته است 24سال پس از روح الله فتح خون را علمداری کند و با تدبیر و درایت و بصیرت نافذش پیام عاشورا در جهان بسط دهد و شاگردان استاد شده صدیقی چون سید حسن نصر الله را که موجب تحسین دوست ودشمن است را به جهانیان بنمایاند.

خمینی و انقلابش همانقدر مدیون خامنه ای هستند که حسین و قیام عاشورایی اش مدیون زینب (س) است.اگر زینب علمدار رشید انقلاب حسینی بود، خامنه ای هم علمدار رشید انقلاب خمینی است و هم از این رو است که امروز آماج تمام تیر های زهر آگین جبهه متحد کفر و شرک و نفاق و التقاط است.

خامنه ای اما، ثابت کرده است رشید ترین علمدار انقلاب خمینی در غیاب اوست، گرد و غبار فتنه 88 که برخاست که بر این گمان استوار نبودند آنانی که بر این گمان استوار بودند که این ها همه دعوایی سیاسی بیش نیست.

فتنه می خواست چشمه زلال انقلاب را کور کند 

اما آنها که چشم بر دهان علمدار انقلاب خمینی داشته اند و اشارت هایش را در می یافتند خوب می دانستند که این فتنه ای است که جبهه ی گستر ده اش از کاخ سفید و تل آویو وشانزه لیزه آغاز می شود و تا خیابان های تهران امتداد می یافت. اما فضا غبار آلود بود و غبار فتنه چشم ها را می آزرد چندان که بسیاری از چشم ها نه درست می دیدند و نه درست تشخیص می دادند.

فتنه می خواست چشمه زلال انقلاب را کور کند و آینه ها را غبار فرا گیرد و باد های مسمومش نهال های نوپای آن را در هم شکند و شکوفه های زیبایان را فرو بریزد و آتش صاعقه ی بلا را در همه وسعت بیشه زار ولایت بگستراند.

آفتاب حقیقت رامحجوب ابرهای سیاه شک و تردد سازد و دود سنگین بغض و عداوت، آسمان اخوت و محبت را بپوشاند ....و سرزمین ولایت را جولانگاه گرگ های گرسنه ای سازند که به خیال خویش رمه را بی چوپان یافته اند فتنه آن چنان شدید و غلیط بود که مدعیان و نزدیکان ظاهری روح ا...، یک به یک علم صبر و بصیرت برزمین می افکند ند . چه اینکه - ولا یحمل هذا العلم، الااهل البصر و الصبر- .

و اینگونه بود که علمدار انقلاب فریاد برآورد -این عمار و مردمان خود را مخاطب این خطاب در یافتند چه اینکه ضربان قلبشان با شنیدن این ندا به تپش افتاده بود این ندایی بود که آنان را به یاد- هل من ینصرنی ناصر - حسین می افکند.

این عمار این بار رنگ و بویی حسینی گرفته بود که صاحب ندا که خود حسینی نصب و حسینی مرام است که در سال 1379 فرموده بود: من به شما عرض کنم که امروز دشمن قادر نیست.

دیگر صلح امام حسن تحمیل نخواهد شد/آمریکا زیاد فشار آورد، قیام کربلا اتفاق می افتد

امروز به برکت ملت هوشیاری مثل ملت ایران به برکت افکار برانگیخته ای مثل افکار ملت ایران به برکت انقلاب بزرگی مثل انقلاب اسلامی ایران نه امریکا و نه بزرگتر از امریکا اگر در قدرتهای مادی باشد قادر نیستند حادثه ای مثل حادثه صلح امام حسن را بر دنیا ی اسلام تحمیل کنند این جا اگر دشمن زیاد فشار بیاورد، حادثه کربلا اتفاق خواهد افتاد.

مردمان، روزه خواری روز قدس را دیدند و شعار - نه غزه نه لبنان - را شنیدند و صبورانه تحمل کردند. 13 آبان را دیدند و منتظر ماندند، اهانت به تصویر روح ا... را دیدند و در نماز جمعه خروشیدند ،... و این همه بود تا عاشورا ی 88که رجاله ها و سپاهیان یزید در سده بیستم آنچه کردند و همگان دیدند و شنیدند و مردم دیدند که دیگر جای تحمل و سکوت نیست اگر چه مدعیان انقلاب خموشی گزیداند امامردم اموخته بودند که - ولعن ا...امه سمعت بذلک فرضیت به یا مولای یا ابا عبدا... - و خدا لعنت آن مردمی را این جریان را شنیدندو بدان راضی شدند ای مولا ی من ای ابا عبدا...-پس مردم دیگر سکوت نکردند و سکوتشان را با نامحرمان به انان ضمینه گشت که در یک بازه زمانی 8 ماهه منجر به آن شد تا تحیر، مردمان مبدل به - تصمیم- شود.

این عمارترجمان دیگری بود از این کلام که، تو ای برادر بگو که از کدامین قبیله ای؟

آنجا که هل من ناصرحسین به گوش می رسد وامام زمانت صلای نصرت می خواند، تو ای برادر بگو که از کدامین قبیله ای ؟و راز خون دیگر بار جستن گرفت و صف ها را جدا نمود و پرده تزویر و سالوسی را درید.

خون حسین (ع) در رگ های ملت به جوشش در آمد و به قیام بصیرتشان قعود فتنه و اصحابش را رقم زدند و مردم این بار تاریخ را درست رقم زدند و حسین زمان را تنها نگذاشتند چون اینجا ایران عاشورایی است سرزمینی که با راز خون اّنس یافته و با ان مینازد دارندگی رازهای سربه مهر انقلاب خمینی و علمداری خامنه ای میبالد و مردمانش خوب میدانند که اهل کدامین قبیله اند.

نویسنده: مصطفی فندرسکی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی علی آبادکتول


مخاطبان محترم زرين نامه مي توانند مقالات، اشعار، مطالب طنز، تصاوير و هر آن چيزي که در قالب فرهنگ، هنر و اجتماع جاي مي گيرد را به آدرس zarinnameh@yahoo.com ارسال کنند تا در سريع ترين زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان يکي از مطالب ويژه زرين نامه منتشر شود.

همچنین می توانند سوژه های خبری و مشکلات شهرستان را جهت پیگیری از طریق ایمیل فوق یا سامانه پیامک 3000272008 با ما در میان بگذارند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه