تاکید رهبری بر بصیرت افزایی برای تشخیص صحیح در غبار غلیظ فضای فتنه است

زرین نامه: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوای استان گلستان با اشاره به فضای غبارآلود فتنه گفت: اصرار و تاکید مقام معظم رهبری بر بصیرت افزایی مردم، برای حفظ قدرت تشخیص صحیح در غبار غلیظ فضای فتنه است.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ حجت الاسلام والمسلمین یدالله غلامی ظهر امروز در اجتماع بزرگ 9 دی در مسجد جامع شهرستان علی آباد کتول بیان کرد: هدف دشمن و فتنه گران داخلی در حوادث انتخابات 88 اصل چیزی فراتر از دعوای موسوی و احمدی نژاد بود، دعوای آنها بر سر مقابله و حرمت شکنی اصل نظام اسلامی و ولایت فقیه بود.

وی حوادث انتخابات سال 88 را برای کشور بسیار زیان بار توصیف کرد و افزود: تا قبل از فتنه سال 88، هیچ وقت نیروهای درون نظام با دشمنان خارجی برای توطئه علیه نظام متحد و هم هدف نشده بودند.

غلامی با اشاره به وقایع تلخ سال 88 و جریانات فتنه اظهار کرد: حوادثی که در طول این 8 ماه اتفاق افتاد، و وقایعی که رقم خورد، بسیار بزرگ بود که تنها بخشی از آن اتفاقات در صدا و سیما، تریبون ها و سخنرانی برای مردم بیان شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوای استان گلستان ادامه داد: فتنه گران و یاران آن ها با حرمت شکنی ها در ماه مبارک رمضان و عاشورای سال 88 ماهیت واقعی تر خود را به مردم نشان دادند که مردم ما نیز با بصیرت به پشتیبانی از ارزش ها و آرمان های انقلاب درآمده و میثاقی دوباره با رهبر انقلاب بستند.

غلامی خاطر نشان کرد: مردم ایران در سال 88 با شنیدن پیام مقام معظم رهبری و تبعیت از ایشان برای حضور حداکثری پای صندوق های رای آمدند که اگر این انتخابات نبود، شاید شک برخی بزرگان در توطئه ی برخی خواص به یقین تبدیل نمی شد.

وی با اشاره به اینکه توطئه ها و فتنه ها ضربه بزرگی به کشور می زند، خاطر نشان کرد: فتنه ی سال 78 دفن شده بود اما ریشه هایش از بین نرفته بود، در غیر اینصورت دوباره فتنه ایجاد نمی شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوای استان گلستان اذعان داشت: روشنگری ها، هدایت ها و بصیرت افزایی های و مواضع مقتدرانه ی مقام معظم رهبری موجب خنثی سازی فتنه و حفظ اقتدار انقلاب اسلامی در حوادث سال 88 شد.

غلامی در ادامه سخنان خود با اشاره به شعارهای" نه غزه نه لبنان فتنه گران در سال 88 اظهار کرد: کشوری می تواند مرزهای جغرافیایی خود را حفظ کند که مرز سیاسی اش فرسنگ ها دورتر دورتر از کشور باشد.

وی با بیان اینکه سوریه، لبنان، افغانستان، غزه و عراق مرزهای سیاسی ما هستند، تاکید کرد: شعار "نه غزه نه لبنان" خیانتی آشکار از سوی فتنه گران بود که تمامیت ارضی کشور را به خطر می انداخت.

غلامی در پایان خاطر نشان کرد: حفظ آرمان ها، ارزش ها و اقتدار انقلاب اسلامی بسیار فراتر و مهم تر از اقتدار علمی و تجربه ای تایید شده در 8 سال دفاع مقدس برای حفظ انقلاب اسلامی ایران است.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه