شرایط ثبت نام عمره طلاب و روحانیون گلستانی اعلام شد

زرین نامه: معاون امور طلاب و واحدهای آموزشی مدیریت حوزه علمیه استان گلستان ، شرایط ثبت نام حج عمره ویژه طلاب و روحانیون را در سال 93 – 1392 اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زرین نامه؛ حجت‎الاسلام ˈعباسعلی رضاییˈ روز شنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: یکی از این شرایط اتمام پایه دو و اشتغال در پایه سه است.

وی، دارا بودن پرونده تحصیلی در مرکز مدیریت حوزه‎های علمیه و پیشرفت تحصیلی طبق مقررات مرکز را برای ثبت نام حج عمره ضروری دانست.

معاون امور طلاب و واحدهای آموزشی مدیریت حوزه علمیه گلستان افزود: طلاب و روحانیون علاقه‎مند به ثبت نام عمره باید گذرنامه معتبر با اعتبار 10 ماهه از ابتدای بهمن 1392 در اختیار داشته باشند.

رضایی با بیان اینکه هزینه عمره براساس درجه کاروان اعلامی از سوی سازمان حج و زیارت تعیین و کاروان‎ها نیز به صورت ویژه مجردی اعزام خواهند شد، گفت: زمان اعزام کاروان‎ها توسط ستاد عمره و عتبات اعلام می‎شود.

معاون حوزه علمیه استان گلستان تاکید کرد: اعزام‎شوندگان به حج عمره در صورت تمایل می‎توانند از تسهیلات بانکی نیز بهره‎مند شوند.

رضایی با بیان اینکه به هر استان برای اعزام طلاب و روحانیون سهمیه اعطاء شده است، گفت: چنانچه تعداد متقاضیان بیش از سقف مجاز باشد، افراد اعزامی با قرعه انتخاب می‎شوند.

وی افزود: اسامی منتخبین برای اعزام به حج عمره تا تاریخ سی‎ام دی‎ سال جاری از طریق پیامک اطلاع‎رسانی خواهد شد.

معاون امور طلاب و واحدهای آموزشی مدیریت حوزه علمیه گلستان مهلت ثبت نام حج عمره ویژه طلاب و روحانیون که از پنجم دی سال جاری آغاز شده است را تا هفدهم این ماه اعلام و یاداور شد: ثبت نام برای اعزام باید از طریق سایت نجما به آدرس najma.howzeh.org صورت پذیرد.

به گفته حجت‎الاسلام والمسلمین رضایی، علاقه‎مندان در صورت تمایل و کسب اطلاعات بیشتر می‎توانند با شماره 09390052734 تماس بگیرند.


مخاطبان محترم زرين نامه مي توانند مقالات، اشعار، مطالب طنز، تصاوير و هر آن چيزي که در قالب فرهنگ، هنر و اجتماع جاي مي گيرد را به آدرس zarinnameh@yahoo.com ارسال کنند تا در سريع ترين زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان يکي از مطالب ويژه زرين نامه منتشر شود.

همچنین می توانند سوژه های خبری و مشکلات شهرستان را جهت پیگیری از طریق ایمیل فوق یا سامانه پیامک 3000272008 با ما در میان بگذارند.