نوشابه ی ایرانی فقط در بازارهای هفتگی پیدا می شود

زرین نامه: پیدا کردن نوشابه ی زمزم فقط در بازارهای هفتگی امکان پذیر است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زرین نامه؛ تصرف نوشابه های غیر ایرانی در بازار کشور امری است که امروز بر کسی پوشیده نیست و معلوم هم نیست چرا هیچ کس به فکر چاره ای برای این معضل بزرگ نشده است.

دیگر در بازارهای کشور کمتر می توانی نوشابه ای با برند ایرانی پیدا کنی و اگر سوال هم بپرسی، در جوابت می گویند: اینها هم در همین کشور درست می شوند.

اما نکته این است که علی رغم انجام مراحل آماده سازی نوشابه های برند خارجی در کشور،‌ ولی امتیاز این برند مخصوص شرکتهای صهیونیستی بوده و شرکت های تولید کننده ی نوشابه در کشور حق تصرف در نام برند این نوشابه ها را ندارند.

امروزه فقط نوشابه های برند ایرانی را فقط می توانی در بازارهای هفتگی پیدا کنی و در بازار این نوشیدنی گاز دار در انحصار نوشابه های خارجی می باشد.

اترک/ نویسنده: رضا جامی


مخاطبان محترم زرين نامه مي توانند مقالات، اشعار، مطالب طنز، تصاوير و هر آن چيزي که در قالب فرهنگ، هنر و اجتماع جاي مي گيرد را به آدرس zarinnameh@yahoo.com ارسال کنند تا در سريع ترين زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان يکي از مطالب ويژه زرين نامه منتشر شود.

همچنین می توانند سوژه های خبری و مشکلات شهرستان را جهت پیگیری از طریق ایمیل فوق یا سامانه پیامک 3000272008 با ما در میان بگذارند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه