علی آباد کتول امشب میزبان جشنواره عمار

زرین نامه: افتتاحیه و اکران فیلم های جشنواره مردمی عمار امشب بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع علی آباد کتول برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ افتتاحیه و اکران فیلم های جشنواره عمار در علی آبادکتول امشب بعد از نماز مغروب و عشاء با حضور شهروندان این شهرستان برگزار می شود.

جشنواره فیلم عمار با 130 فیلم در 160 نقطه از شهرستان های استان گلستان اکران خواهد شد که تاکنون در شهرستان های گنبد، گرگان، مینودشت و کلاله افتتاح شده است.

جشنواره فیلم عمار امشب نیز در علی آبادکتول افتتاح و تا پایان بهمن ماه سال جاری با کران فیلم در بیش از 20 نقطه این شهرستان ادامه خواهد داشت.

دبیر ستاد جشنواره مردمی فیلم عمار در گلستان در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام استقبال خوب مردم از این جشنواره گفت: با پایان فصل امتحانات دانشجویان ودانش آموزان، اکران فیلم ها در سطح شهرستان ها رشد چشمگیری خواهد داشت.

وی اعلام کرد: مساجد، مدارس، دانشگاه ها، سازمان ها، نهاد ها و گروه های مردمی در صورت تمایل به اکران فیلم های جشنواره عمار در مکان های مورد نظر خود می توانند از طریق وبلاگ جشنواره به آدرس ammarfilm-golestan.blogfa.com یا سامانه پیامک 30008536370000 ثبت نام کنند.

دبیر ستاد این جشنواره خاطر نشان کرد: فیلم های جشنواره عمار در طول سال با توجه به مناسبت های مختلف از قبیل هفته دفاع مقدس، 13 آبان، سالروز تسخیرلانه جاسوسی، هفته بسیج، دهه ی مبارک فجر و دیگر مناسبت ها در قالب بسته های مخصوصی اکران خواهد شد.


مخاطبان محترم زرين نامه مي توانند مقالات، اشعار، مطالب طنز، تصاوير و هر آن چيزي که در قالب فرهنگ، هنر و اجتماع جاي مي گيرد را به آدرس zarinnameh@yahoo.com ارسال کنند تا در سريع ترين زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان يکي از مطالب ويژه زرين نامه منتشر شود.

همچنین می توانند سوژه های خبری و مشکلات شهرستان را جهت پیگیری از طریق ایمیل فوق یا سامانه پیامک 3000272008 با ما در میان بگذارند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه