کلیپ صوتی وحدت از بیانات امام خمینی (ره) و امام خامنه ای (دامظله العالی)

زرین نامه: آن کسى که نداى تفرقه‌ى بین شیعه و سنى را سر میدهد و به بهانه‌ى مذهب، میخواهد وحدت ملى را به هم بزند، چه شیعه باشد و چه سنى، مزدور دشمن است؛ چه بداند، چه نداند. گاهى بعضیها مزدور دشمنند و خودشان نمیدانند.افرادی را هم از بین شیعیان میشناسیم که فقط مسئله‏شان مسئله‏ی نادانی نیست، [...]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زرین نامه؛ « آن کسى که نداى تفرقه‌ى بین شیعه و سنى را سر میدهد و به بهانه‌ى مذهب، میخواهد وحدت ملى را به هم بزند، چه شیعه باشد و چه سنى، مزدور دشمن است؛ چه بداند، چه نداند. گاهى بعضیها مزدور دشمنند و خودشان نمیدانند.

افرادی را هم از بین شیعیان میشناسیم که فقط مسئله‏شان مسئله‏ی نادانی نیست، بلکه مأموریت دارند برای اینکه ایجاد اختلاف کنند – به مقدسات اهل سنت اهانت میکند، عرض میکنم: رفتار هر دو گروه حرام شرعی است و خلاف قانونی است.»

http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=6642

1111111111

دانلود کلیپ

منبع : مجله فرهنگی راز۵۷


مخاطبان محترم زرين نامه مي توانند مقالات، اشعار، مطالب طنز، تصاوير و هر آن چيزي که در قالب فرهنگ، هنر و اجتماع جاي مي گيرد را به آدرس zarinnameh@yahoo.com ارسال کنند تا در سريع ترين زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان يکي از مطالب ويژه زرين نامه منتشر شود.

همچنین می توانند سوژه های خبری و مشکلات شهرستان را جهت پیگیری از طریق ایمیل فوق یا سامانه پیامک 3000272008 با ما در میان بگذارند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه