اکران فیلم های مردمی عمار در حوزه علمیه امام صادق (ع) مینودشت + تصاویر

زرین نامه: اکران فیلم های مردمی عمار در حوزه طلاب حوزه علمیه امام صادق(ع) مینودشت از عصر دیروز آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زرین نامه؛ حسن خواجه مسئول پخش اکران فیلم های مردمی عمار در حوزه علمیه امام صادق مینودشت در جمع طلاب گفت : بعد از نماز مغرب و عشاء روز چهارشنبه حوزه علمیه امام صادق علیه السلام شهرستان مینودشت میزبان چهارمین جشنواره فیلم عمار بود و فیلم های درختان حماسی، تکلیف و بابا خون داد برای طلاب حوزه اکران و با استقبال چشمگیر طلاب مواجه شد.

وی در خصوص متفاوت بودن جشنواره عمار تصریح کرد: مهمترین تفاوت جشنواره عمار با دیگر جشنواره ها؛ حرکت انقلابی و مردمی بودن و خودجوش بودن این جشنواره با کمک هنرمندان فیلم ساز و خود مردم در جهت تقویت اهداف فرهنگی و دینی و اجتماعی اسلام ناب محمدی و تقویت و شناساندن آرمانهای انقلاب اسلامی به مردم سراسر جهان می باشد.

حسن خواجه در ادامه تاکید کرد؛ جشنواره عمار افزایش دهنده بصیرت در سطح جهان و بیدار کننده مردم سراسر جهان در مقابله با ظلم ستیزی می باشد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همه عزیران زحمت کش درجشنواره عمار افزود: خدا را شاکریم که هنرمندان متعهد این جامعه فیلمهایی با مضامین دینی و دغدغه ها و مشکلات مردم از همه اقشار جامعه را می سازندومردم آگاهیهایی بیشتری می یابند و این خود مردم هستند که قضاوت می نمایند.

حسن خواجه ضمن ابراز خرسندی از اینکه از استان گلستان امسال ۱۸ اثر از ۵ هنرمند گلستانی به چهارمین جشنواه مردمی فیلم عمارارسال شده است در این خصوص گفت؛ می طلبد با تبلیغات به موقع رسانه ها و دعوت از همه هنرمندان استان،سال آینده شاهد رشد بهتری از هنرمندان استان گلستان در جشنواره عمار باشیم ./دبيرخانه دائمي اكرانهاي مردمي فيلم عماردر گلستان


مخاطبان محترم زرين نامه مي توانند مقالات، اشعار، مطالب طنز، تصاوير و هر آن چيزي که در قالب فرهنگ، هنر و اجتماع جاي مي گيرد را به آدرس zarinnameh@yahoo.com ارسال کنند تا در سريع ترين زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان يکي از مطالب ويژه زرين نامه منتشر شود.

همچنین می توانند سوژه های خبری و مشکلات شهرستان را جهت پیگیری از طریق ایمیل فوق یا سامانه پیامک 3000272008 با ما در میان بگذارند.