آیت الله خامنه ای معجزه ای برای انقلاب اسلامی است

زرین نامه: مشاور فرماندهی کل سپاه کشور گفت: حضور آیت الله خامنه ای در بین ما و رهبری ایشان برای انقلاب اسلامی یک معجزه است.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ سردار سرتیپ خسرو عروج شب گذشته در یادواره شهدای محله امام رضا (ع) شهرستان علی آبادکتول گفت: مقام معظم رهبری در دوران انقلاب شکنجه های فراوانی دیده اند و بعد از انقلاب نیز ترور و انفجار محل سخنرانی بزرگی اتفاق افتاد که سلامتی فعلی و حضور ایشان امروز در بین ما، معجزه ای برای انقلاب اسلامی است.

وی اظهار کرد: آیت الله خامنه ای نیز همانند امام خمینی (ره) و به تاسی از ائمه اطهار (ع) زندگی ساده ای دارند و این ساده زیستی همیشه به ایشان کمک می کند.

عروج با اشاره به گوشه هایی از زندگی امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تصریح کرد: ایمان واقعی به خدا، ساده زیستی، راستگویی و تواضع امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری موجب شد، خدای متعال آن ها را در موقعیت های سخت و حساس کشور حفظ و پشتیبانی کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنگ تمام عیار دشمن در دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد: جنگ ما هنوز تمام نشده و تنها شکل آن عوض شده است.

عروج ترویج فرهنگ و سیره شهدا را برای نسل امروز ضروری دانست و افزود: هدف امروز دشمن زمینگیری ایران از طریق جنگ نرم است که باید جوانان ما با الگوگیری از فرهنگ و سیره شهدا خود را برای پیروزی در این میدان نبرد آماده کنند.

مشاوره فرمانده کل سپاه کشور خاط نشان کرد: راست و دروغ در یک جبهه جمع نمی شوند و برای زندگی و جامعه ی سالم باید ویژگی هایی از قبیل انصاف، ساده زیستی، نمازاول وقت و حیاء را از شهدا آموخته و در زندگی خود بکار گیریم.

عروج با بیان اینکه درجات و جایگاه های دنیوی به هیچکس وفادار نبوده و باید با نیت های الهی از تمام فرصت ها برای خدمت به مردم استفاده کنیم، گفت: در هرجایگاه که قرار دارید برای حفظ این انقلاب و پشتیبانی از ولایت فقیه که معجزه ی انقلاب است، تلاش کنید.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه