میزبانی گلستان از جشنواره فیلم فجر ، مهمترین دستاورد سفر دکتر ایوبی

زرین نامه: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: میزبانی گلستان از جشنواره فیلم فجر، مهمترین دستاورد سفر دکتر ایوبی رئیس سینمای ایران به گلستان بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زرین نامه؛ غلامرضا منتظری، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در جمع خبرنگاران، گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای سفر دکتر ایوبی، رئیس سینمای ایران، میزبانی استان گلستان از جشنواره فیلم فجر برای نخستین بار در تاریخ این استان است که همزمان با تهران، فیلم های این جشنواره در گرگان به نمایش در خواهد آمد.

منتظری افزود: از دیگر دستاورهای این سفر، افتتاح رسمی بزرگترین پردیس سینمایی شمال کشور در گرگان بود، که پنج شنبه هفته گذشته با حضور پرشور مردم، اهالی سینما، مسئولین استانی و کشوری به بهره برداری کامل رسید.

منتظری در خصوص دیجیتالی شدن سینمای عصر جدید گرگان گفت: دیدن فیلم های سینمایی با کیفیت حق مردم است، در دیداری که با ریاست سینمای ایران داشته ایم بنا شد سینمای عصر جدید به سیستم دیجیتال و دالبی مجهز گردد و با تحقق این امر انشاالله شاهد پیوند دوباره مردم با سینما و سینما گران باشیم.

منتظری به مصوباتی که در جلسه با رئیس سینمای ایران به تصویب رسیده است اشاره کرد و اذعان داشت: تصویب اولین جشنواره فیلم اقوام ایران زمین که به میزبانی گرگان در شهریور ماه سال آینده برگزار می شود از مهمترین مصوبه های این جلسه است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از اکران رایگان فیلم های سینمایی در تاریخ ۱۰ بهمن ماه سال جاری خبر داد و گفت: همزمان با سراسر کشور اکران رایگان فیلم های سینمایی در سینماهای استان انجام می شود که برخی از هنرمندان کشوری و استانی در این اکران حضور خواهند داشت./گلستان ما


مخاطبان محترم زرين نامه مي توانند مقالات، اشعار، مطالب طنز، تصاوير و هر آن چيزي که در قالب فرهنگ، هنر و اجتماع جاي مي گيرد را به آدرس zarinnameh@yahoo.com ارسال کنند تا در سريع ترين زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان يکي از مطالب ويژه زرين نامه منتشر شود.

همچنین می توانند سوژه های خبری و مشکلات شهرستان را جهت پیگیری از طریق ایمیل فوق یا سامانه پیامک 3000272008 با ما در میان بگذارند.