صادقلو : راهیان نور بزرگترين ميراث معنوي و ملي ماست

زرین نامه: استاندار گلستان گفت: اعزام کاروان راهیان نور از زوایایی مختلف باید مورد توجه قرار گیرد که نخستین زوایه آن را می توان هویت بخشی برشمرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زرین نامه؛ دكتر حسن صادقلو در جلسه ستاد راهیان نور استان گلستان که با حضور سردار فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور برگزار شد اظهار داشت : اعزام کاروان راهیان نوری امری فرهنگی و بزرگ است که در کشور بنیانگذاری شده است.

وی افزود: این بنیانگذاری از زوایای مختلف قابل بررسی و دقت است و پیام های بسیاری را در دل خود دارد.

صادقلو با اشاره به اینکه راهیان نور یک عنوان گذاری زیبا برای این اقدام است خاطرنشان کرد: برای این اقدام یک ماموریت پیام را برعهده داریم و درعرصه ای که با پیچیده تری دشمنی ها مواجه هستیم در سال های دفاع مقدس بزرگانی آن حرکت تابناک و تاریخی را ایجاد کردند و مجموعه پیام رسانی این دفاع ماموریت امروز ماست.

وی با تاکید بر اینکه با این اقدام برای شهداء کاری انجام نمی دهیم افزود: بنا به گفته امام راحل «شهداء با روحی ملکوتی رفتند و ما خاکیان را قدرت این نیست که افلاکیاني كه عند ربهم يرزقونند را بخواهیم درک کنیم» و اين اقدام براي تعالي خودمان است.

استاندار گلستان بیان داشت: اعزام کاروان راهیان نور از زاویه رسیدن به یک چشم انداز باید مورد توجه قرار گیرد و راه شهداء مدل شود.

وی گفت: راهیان نور با درایت مقام معظم رهبری در صحنه به صحنه نقش آفرین شد و برای ما ماندگان و عرصه آیندگان یک مدل کردن است همان گونه که پیام خون شهدای عاشورا را زینبیان مدل کردند.

استاندار گلستان هویت بخشی را نخستین زوایه کاروان راهیان نور برشمرد و یادآور شد: دشمنان از این سلاح به خوبی استفاده کرده اند و در حالی که ما به بزرگ ترين ميراث هاي معنوي و ملي خود بی اعتنا هستیم آنها کوچکترین نکات خود را میراث بزرگ می دانند.

وی گفت: با این اعزام ها می توانیم از چهره های نور برای هویت بخشی کمک بگیریم و این مسئله مهمی است که باید با اعتقاد به آن عمل کرد./بسیج نیوز


مخاطبان محترم زرين نامه مي توانند مقالات، اشعار، مطالب طنز، تصاوير و هر آن چيزي که در قالب فرهنگ، هنر و اجتماع جاي مي گيرد را به آدرس zarinnameh@yahoo.com ارسال کنند تا در سريع ترين زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان يکي از مطالب ويژه زرين نامه منتشر شود.

همچنین می توانند سوژه های خبری و مشکلات شهرستان را جهت پیگیری از طریق ایمیل فوق یا سامانه پیامک 3000272008 با ما در میان بگذارند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه