ایجاد کمپینگ راهنمای مسافرین در دهنه ی محمدآباد اولویت ما است

زرین نامه: سرپرست میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری علی آبادکتول گفت: ایجاد کمپینگ راهنمای مسافرین در اطراف امام زاده شیخان دهنه ی محمدآبادکتول در سال آینده اولویت ما است.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ یاسر قندهاری در جلسه مشترک با بخشداری کمالان، شورا یاران روستاهای منطقه نمونه گردشگری دهنه ی محمد آباد و کارشناسان گردشگری بیان کرد: راه اندازی کمربندی جدید علی آبادکتول منجربه ایجاد فرصتی مناسب برای رونق گردشگری شهر فاضل آباد و دهنه ی محمد آباد کتول شد که باید از این فرصت در راستای اهداف گردشگری به طور بهینه استفاده کنیم.

وی ایجاد تعامل بیشتر و برنامه ریزی جهت ارائه خدمات بهتر به مسافران و گردشگران در ایام نوروز را هدف برگزاری این جلسه عنوان کرد و افزود: وعده ایجاد کمپینگ در فضای اطراف امام زاده شیخان، در صورت تامین زمین مورد نیاز، سال آینده محقق می شود.

قندهاری تصریح کرد: خانه های روستای مناسب جهت اسکان مسافران در ایام نوروز با همکاری بخشداری کمالان، شوراها و شهرداری فاضل آباد و نظارت میراث فرهنگی، تعیین خواهد شد.

وی افزود: دوره های راهنمای محلی نیز با ثبت نام از علاقمندان در روستاهای دهنه محمد آبادکتول برگزار می شود.

قندهاری با اشاره به تردد و ترافیک بیشتر گردشگران در ایام نوروز خاطر نشان کرد: یگان حفاظت میراث فرهنگی و شوراها در ایام نوروز توجه بیشتری نسبت به ساخت و سازها و حفاری های غیر مجاز داشته باشند.

سرپرست میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری علی آبادکتول در پایان گفت: کتابچه راهنمای گردشگری نیز مانند سال های گذشته و با کیفیتی بهتر، جهت معرفی آثار و جاذبه های گردشگری شهرستان علی آبادکتول و دهنه ی محمد آباد، چاپ و توزیع خواهد شد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه