باز ماندن ده‌­ها زائر گلستانی از حج به علت همراه داشتن مواد مخدر !

زرین نامه: نماینده‌ی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گلستان گفت:سال گذشته ، ده‌ها نفر از زائرین گلستانی به علت همراه داشتن مواد مخدر و قرص‌های روان­گردان در فرودگاه گرگان، از این سفر معنوی بازماندند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زرین نامه؛ «سروان حسینی» در نشست مشترک با مدیر حج و زیارت در خصوص آگاهی زائران از خطرات حمل مواد مخدر افزود: این افراد علاوه بر وارد کردن ضربه‌ی حیثیتی به خود متحمل غرامت مادی و بازماندن از این سفر معنوی شدند.

براساس این گزارش، سرهنگ «شعبانی» رئیس پلیس فرودگاه گرگان نیز با برشمردن برخی محدودیت‌های موجود در فضای فرودگاه که زحمات پلیس را مضاعف می‌کند، همکاری هر چه بیشتر مدیران راهنما و زائران با پلیس را خواستار شد.

مدیر حج و زیارت استان گلستان نیز در این جلسه گفت: بهترین راه برای برطرف کردن مسأله، آن است که افراد معتاد پیش از سفر نسبت به سم‌زدایی و درمان کامل اقدام کنند که این امر از راه فرهنگسازی امکانپذیر است.

براساس این گزارش، در پایان این جلسه بر فایده­‌های کلاس‌های آموزش زائران، برای جلوگیری از حمل مواد مخدر تأکید شد./ایسنا


مخاطبان محترم زرين نامه مي توانند مقالات، اشعار، مطالب طنز، تصاوير و هر آن چيزي که در قالب فرهنگ، هنر و اجتماع جاي مي گيرد را به آدرس zarinnameh@yahoo.com ارسال کنند تا در سريع ترين زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان يکي از مطالب ويژه زرين نامه منتشر شود.

همچنین می توانند سوژه های خبری و مشکلات شهرستان را جهت پیگیری از طریق ایمیل فوق یا سامانه پیامک 3000272008 با ما در میان بگذارند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه