کارگاه آموزشی طرح مشکات در علی آبادکتول برگزار شد

زرین نامه: کارگاه آموزش طرح مشکات با رویکرد حجاب، عفاف و آداب پوشش اسلامی به همت کانون بسیج فرهنگیان شهرستان علی آبادکتول و با حضور بیش از 250 نفر از بانوان فرهنگیان برگزار شد.

به گزارش زرین نامه؛ مدیر کانون بسیج فرهنگیان شهرستان علی آبادکتول در حاشیه کارگاه آموزشی سه روزه طرح مشکات در گفتگو با خبرنگارما بیان کرد: هدف از برگزاری این دوره آموزشی را ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اسلامی بین جامعه فرهنگیان زن و مدارس دخترانه است.

راضیه صفرخانی عفاف و حجاب را از احکام متعالی اسلام و ضامن تامین مصالح فردی زن و مرد دانست و اظهار کرد: با فعالیت های آموزشی، فرهنگی، تبلیغی و اطلاع رسانی می توانیم جامعه را به سمتی هدایت کنیم که مردم به طور طبیعی و خودجوش به رعایت عفاف و حجاب علاقه مند شوند.

وی با بیان اینکه در دوره آموزشی طرح مشکات فلسفه و پیامدهای مثبت حجاب، اثرات منفی عدم رعایت پوشش اسلامی و رعایت حجاب به عنوان یک ارزش اجتماعی، دینی و معنوی تبیین می شود، تصریح کرد: در پایان این دوره آموزشی از مربیان توانمند در راستای پاسخگویی به شبهات، ترویج عفاف و حجاب در سطح مدارس دخترانه و حلقه های صالحین استفاده خواهیم کرد.

صفرخانی با اشاره به روند تهاجم فرهنگی، جنگ نرم دشمنان و تخریب فرهنگ حجاب و عفاف اسلامی، خاطرنشان کرد: برای ترمیم این خرابی ها، نباید انتظار نتیجه فوری داشته، بلکه باید امیدوارانه با همت و تقویت باورهای خود، تناقض های رفتاریمان را برطرف کنیم.

برای مشاهده تصاویر این گارگاه آموزشی اینجا کلیک کنید.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه