هشتمین نمایشگاه کتاب گلستان افتتاح شد

زرین نامه: با حضور معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار گلستان و مسئولین استانی هشتمین نمایشگاه کتاب گلستان آغاز بکار کرد.

به گزارش زرین نامه؛ عصر امروز با حضور دکتر حسن صادقلو استاندار گلستان ، دکتر صالحی معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و طهماسبی معاون سیاسی امنیتی استاندار و سایر مسئولین محلی هشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب گلستان رسما افتتاح و آغاز بکار کرد.

در این مراسم که در تالار جنبی نمایشگاه دائمی گرگان برگزار شد دکتر غلامرضا منتظری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان در سخنان کوتاهی گفت: کتاب آنقدر اهمیت دارد که خداوند بزرگ معجزه خود را از جنس آن خلق کرده است.

منتظری افزود: در برپایی این نمایشگاه استاندار گلستان کمک شایانی کرد و باعث شد این سفره معنوی برای گلستانی ها گشوده شود و همچنین باید از زحمات اقای کفایی پور مدیر نمایشگاه تقدیر شود.

وی اعلام کرد: در ین سفره معنوی که پهن شده حدود 500 ناشر با 50 هزار عنوان کتاب تخصصی و عمومی حضور یافتند و تازه های نشر را برای پاسخگویی به نیازهای مردمی ارائه می دهند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان خاطرنشان ساخت : معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلاش کردند که هر چه دارند در اختیار ما بگذارند و تلاش شده در این نمایشگاه گفتمان فرهنگی مانند سبک زندگی اسلامی و فرقه های نوظهور و همچنین رونمایی از 20کتاب جدید استان را داشته باشیم.

منتظری غرفه های نمایشگاه را در حدود 300 غرفه اعلام کرد و گفت: بیش از 350 میلیون تومان بن کتاب از طریق باجه بانک صادرات در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

شایان ذکر است این نمایشگاه از 24 تا 30 دی ماه هر روز از ساعت 13 تا 20:30 میزبان اهالی فرهنگ و کتاب استان گلستان خواهد بود./گلستان ما

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه