فلش پلیر رایانه‌تان را اینجا به روز رسانی کنید

زرین نامه: فایل های ایجاد شده توسط نرم افزار محبوب Adobe Flash گستره وسیعی در کامپیوترها و سطح وب را به خود اختصاص داده است. برای اجرای این فایل ها کافی است نرم افزار Adobe Flash Player را نصب کنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زرین نامه؛ از کلیپ‌ها و بازی‌ها و بسیاری از آموزش های مالتی مدیا گرفته تا انواع تبلیغات و سرگرمی ها و پخش کننده های آهنگ و فیلم تحت وب همه و همه جهت اجرا نیاز به نصب برنامه‌ای تحت عنوان فلش پلیر (Flash Player) دارند. البته برنامه فوق به صورت رایگان توسط سایت Adobeدر اختیار کلیه کاربران قرار می‌گیرد و فقط شما قادر به نصب آنلاین Flash Player بوده و اگر این برنامه به هر دلیلی دچار مشکل شود دوباره باید به سایت فوق مراجعه و به صورت آنلاین این برنامه را نصب کنید.

در برخی موارد با وجود مراجعه به سایت نصب ActiveX به صورت کامل صورت نمی گیرد و کاربران در اجرای فایل ها دچار مشکل می شوند. جدید ترین نسخه ی Stand Alone این برنامه را که به تازگی منتشر شده است و بی نیاز به ارتباط اینترنتی قابل نصب است را می توانید دریافت کنید.

مشخصات

حجم: ۱۷ مگابایت

نسخه: ۱۲.۰.۰.۴۳ Final

اجرا در: ویندوزهای XP, ۷, ۸

لینک دانلود


 مخاطبان محترم زرين نامه مي توانند مقالات، اشعار، مطالب طنز، تصاوير و هر آن چيزي که در قالب فرهنگ، هنر و اجتماع جاي مي گيرد را به آدرس zarinnameh@yahoo.com ارسال کنند تا در سريع ترين زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان يکي از مطالب ويژه زرين نامه منتشر شود.

همچنین می توانند سوژه های خبری و مشکلات شهرستان را جهت پیگیری از طریق ایمیل فوق یا سامانه پیامک 3000272008 با ما در میان بگذارند.


نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه