ایران الگویی وحدت بخش در بین کشورهای اسلامی است

زرین نامه: فرماندار علی آبادکتول با اشاره به نقش وحدت مردم ایران در پیشرفت همه جانبه کشور گفت: ایران الگویی وحدت بخش در بین کشورهای اسلامی است.

علی اکبر کی پور در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار زرین نامه سالروز ولادت پیامبران الهی را نقطه عطف بین ادیان آن ها دانست و بیان کرد: در ایران به برکت انقلاب اسلامی، سالروز ولادت پیامبراعظم نقطه عطفی برای وحدت و دوستی اهل تشیع و تسنع است.

وی اظهار کرد: در کشور ما روزهای سال به اعیاد و مناسبت ها مختلف و ویژه ی ملی و دینی مزین شده که پیام هر کدام از آن ها برای رشد و پایداری انقلاب اسلامی لازم و ضروری است.

کی پور با اشاره به نام گذاری هفته وحدت از سوی امام خمینی (ره) تصریح کرد: هفته وحدت بعد از انقلاب اسلامی تبدیل به یکی از اعیاد مسلمانان، همگرایی آراء و تجلی بخش آیه وَاعْتَصِمُواْ بِحَبْلِ اللّهِ جَمِيعًا وَلاَ تَفَرَّقُواْ در کشورمان شد.

فرماندار علی آبادکتول در پایان پیروزی انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس و دیگر موفقیت های کشور از قبیل علمی، فرهنگی، اجتماعی و نظامی بعد از انقلاب را از نتایج وحدت عنوان کرد و گفت: ملسمانان باید در مقابل نقشه های شوم دشمن و تلاش آن ها برای نفوذ و ایجاد گسل بین مسلمانان هوشیاری باشند و وحدت خود را حفظ کنند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه