وحدت میان مردم کشورمان همچون خاری در چشم دشمنان انقلاب است

زرین نامه: یک تحلیل گر سیاسی با اشاره به نقش بصیرت افزایی در تحکیم وحدت مسلمانان گفت: وحدت ملسمانان و قومیت های کشورمان مانند خاری در چشم دشمنان کشور است.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ سید شجاع نصرتی در جشن وحدت روستای اودک دوجی بیان کرد: دشمنان اسلام بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همواره به دنبال ایجاد تفرقه بین مسلمانان و قومیت ها در کشورما ایران هستند.

وی بصیرت را از اسباب ایجاد وحدت دانست و اظهار کرد: بصیرت همانند چشمی بینا، انسان را از ایجاد گمراهی، فتنه و تفرقه بین مردم دور می کند.

نصرتی با اشاره به این که آموزه های دین اسلام وحدت آفرین است، تصریح کرد: امام خمینی(ره) 35 سال قبل به واسطه ی وحدت مردم، در نقطه ای حساس به نام خاورمیانه و کشوری حساس تر به نام ایران که پایگاه استعمارگران بود، قدرت پوشالی طاغوت را در هم شکسته و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.

این تحلیل گر سیاسی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اهمیت نهادینه شدن فرهنگ بسیج و بسیجی بین مردم کشورمان خاطر نشان کرد: فرهنگ بسیج هم مانند شاخه های بلند یک درخت اقوام و مذاهب را گرد هم آورده و از آن ها درختی تنومد و پر ثمر می سازد.

نصرتی اقتدار، قدرت، عزت و صبوری را از ویژگی های یک بسیجی واقعی توصیف کرد و افزود: یک بسیجی برای نیل به هدف بلند خود، ضمن تلاش و کوشش، رنگ خدایی به فعالیت های خود می دهد که این مسئله لازمه ی رشد و پایداری یک کشور اسلامی است.

به گزارش زرین نامه؛ روستای اودک دوجی از روستاهای ترکمن نشین بخش مرکزی شهرستان علی آبادکتول می باشد.

برای مشاهده تصاویر جشن وحدت در روستای اودک دوجی اینجا کلیک کنید.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه