تفرقه مکر طاغوت هاست/ تاکید ولایت بر حضور باوحدت مردم در صحنه

زرین نامه: رئیس سازمان بسیج مستضعفین بابیان اینکه تفرقه مکر طاغوت هاست گفت:اسلام ازکنارهم بودن مردم نمی ترسد بلکه این طاغوت ها هستند که دوست دارند مردم جدا جدا باشندو از قانون تفرقه بینداز استفاده می کنند.

به گزارش زرین نامه؛ سردار محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، امروز (28 دی) در جمع بسیجیان استان گلستان با اعلام اینکه پیامبر اسلام (ص) منادی وحدت بود، گفت: موضوع وحدت نه فقط بین مسلمانان بلکه طبق قرآن کریم هیچ کس نمی تواند منکر آن شود و آیه "واعتصموا بحبل الله جمیعا و لاتفرقو" هم به همین معنی است که تکه تکه نشویم و نزاع نکنیم.

وی افزود: حتی غیر مسلمانان هم می توانند روی اشتراکات اصلی مانند توحید با مسلمانان به وحدت برسند چرا که توحید به معنای خداپرستی و شرک نورزیدن به خداست که اکثر کتاب های الهی و ادیان بدان اشاره کردند.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: آیا دینی که این همه به وحدت تاکید دارد و دامنه وحدت را به خارج از مکتب می برد راضی به این جنگ ها و اختلافات هست؟ مطلقا اینطور نیست و کسانی که دم از تفرقه می زنند یا مکتب اسلام را درک نکردند و یا اینکه درک کرده اند اما عامل دشمن هستند.

فرمانده بسیج مستضعفین با بیان اینکه اولیاء و ائمه معصومین (ع) به ما توصیه وحدت می کردند، تصریح کرد: نه امام شیعه توصیه به تفرقه با اهل سنت داشتند و نه امامان اهل سنت چنین روایتی دارند در حالی که خیلی از بزرگان اهل سنت در کلاس درس امام صادق (ع) حاضر می شدند و به همدیگر احترام می گذاشتند.

وی ادامه داد: امروز با حمایت استکبار جهانی و انگلستان گروه هایی تحت عنوان اهل سنت و تشیع در کشورهای غربی حمایت می شوند و به آنها ساختمان می دهند و صدای آنها را به عنوان صدای جعلی تشیع و اهل سنت به جهان می رسانند در حالی که صدای واقعی تشیع را که در داخل کشور ماست قطع می کنند تا دیگران نشوند.

سردار نقدی با اشاره به اینکه انگلستان منشا اختلاف افکنی دو گروه فوق است، گفت: آنهایی که پخش صدای شیعه واقعی را قطع می کنند همان هایی هستند که برای فریب خورده ها دفتر و حسینیه درست می کنند تا صدای جعلی شیعه را بازتاب دهند.

وی تاکید کرد: افرادی که امروز از نام اهل سنت سوء استفاده کرده و آدمکشی می کنند بودجه آنها را کنگره آمریکا تصویب می کند و انگلیس و فرانسه از آنها حمایت می کند لذا ما دستور به وحدت داریم و این به معنای این نیست که شیعه سنی و یا سنی شیعه شود بلکه هر کس برود تحقیق و بررسی کند و حجتی را بر خود تمام کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه تفرقه خاص طاغوت هاست، خاطرنشان کرد: طاغوت ها برای حاکمیت خودشان دوست دارند بین مردم تفرقه بیندازند و مردم جدا باشند تا آنها به حکومت خود ادامه دهند در حالی که انبیاء الهی و ائمه دعوت به حق می کردند و نمادهای آن نیز نماز جماعت، نماز جمعه، حج و سایر مناسک ماست.

سردار نقدی به این نکته تاکید کرد که اسلام از کنار هم بودن مردم نمی ترسد بلکه این طاغوت ها هستند که دوست دارند مردم جدا جدا باشند و از قانون تفرقه بینداز و حکومت کن استفاده می کنند.

وی افزود: بسیج نماد وحدت و قدرت جمعی را اعمال کردن و دسته جمعی به صحنه آمدن است اما طاغوت ها هر از گاهی با کودتا روی کار می آیند و بعد به مردم می گویند بروید خانه هایتان ما حکومت می کنیم اما ولایت می گوید مردم باید در صحنه باشند.گلستان ما

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه