آغاز ثبت نام مرحله دوم عمره گزاران گلستانی

زرین نامه: مدیر حج و زیارت گلستان از آغاز ثبت‌نام مرحله دوم عمره‌گزاران از امروز (۲ بهمن) در دفاتر زیارتی مجاز سطح استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زرین نامه؛ مهدی شیخی، مدیر حج و زیارت گلستان اظهارداشت: ثبت‌نام مرحله دوم عمره‌گزاران استان گلستان از امروز (۲ بهمن) تا آخر دهه فجر در دفاتر مجاز زیارتی استان انجام می شود.

وی با بیان اینکه در این مرحله ثبت نام از دارندگان فیش های اولویت یک تا ۳۶۰ به تدریج و به صورت پلکانی انجام می شود، افزود: ثبت نام اولویت های یک تا ۳۰۰ از امروز (۲ بهمن) به مدت یک هفته، اولویت تا ۳۲۰ از (۸ بهمن) به مدت چهار روز، تا اولویت ۳۴۰ از (۱۲ بهمن) به مدت چهار روز، تا اولویت ۳۶۰ از (۱۶ بهمن) به مدت چهار روز در دفاتر زیارتی مجاز سطح استان صورت می گیرد.

شیخی تصریح کرد: جامانده های این اولویت ها نیز بعد این تاریخ می توانند برای ثبت نام مراجعه کنند تا ظرفیت ها تکمیل شود.

وی ادامه داد: درصورت عدم تکمیل برخی از ظرفیت‌ها، اولویت‌های ۳۶۱ به بعد نیز به‌همین روش متعاقباً برای مراجعه و اطلاع‌ از ظرفیت‌های خالی گروه‌ها و ثبت‌نام دعوت می شود.

مدیر حج و زیارت گلستان با بیان اینکه مرحله نخست اعزام زائران به عمره مفرده از (۱۰ دی) آغاز شده و تا (۶ فروردین) ۹۳ ادامه دارد، گفت: مرحله دوم پروازها نیز از (۹ فروردین) سال ۹۳ تا (۳ تیر) ۹۳ انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه در مرحله نخست ۹ هزار و ۶۰۰ نفر از گلستان به عمره مفرده اعزام می شوند، یادآور شد: در مرحله دوم نیز حدود ۱۰ هزار اعزام خواهند شد./شبستان