سومین گروه تخصصی و فنی عتبات عالیات گلستان جمعه اعزام می شوند

زرین نامه:قندهاری گفت: ساعت 6:30 صبح جمعه 4 بهمن ماه، سومین گروه از نیروهای تخصصی و فنی ستاد باسازی عتبات عالیات استان گلستان به سمت عتبات عالیات برای کمک در ساخت حرمین عسگریین اعزام می شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زرین نامه؛ حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا قندهاری مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان گلستان در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی اظهار داشت : ساعت 6:30 صبح جمعه 4 بهمن ماه سال جاری یک گروه نیروهای تخصصی و فنی به شهر سامراء اعزام خواهند شد.

وی افزود: این گروه به تعداد 29 نفر یک اکیپ کارگاهی کامل شامل مهندس، معمار، کاشیکار، جوشکار، سنگ کار، بنا، آشپز، نانوا، خیاط و تعدادی کارگر ساده هستنند که خودشان اعلام آمادگی کرده و بسیار ذوق و شوق دارند تا در جهت بازسازی عتبات عالیات همکاری نمایند.

قندهاری با اشاره به میزان بالای عشق و علاقمندی آحاد مردم استان برای همکاری و مشارکت در بازسازی عتبات عالیات خاطر نشان کرد: این گروه اعزامی از شهرهای سراسر استان هستند که مدت یک ماه در این سفر کاری حضور خواهند داشت.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان گلستان خاطر نشان کرد: ستادهای شهرستانی فعال شده و افرادی به عنوان مسئول مشغول بکار گردیده اند و کارشان را آغاز کرده اند و با توجه به اینکه نسبت به سایر استانهای دیگر عقب تر هستیم ولی دوستان با شتاب خوبی کار را آغاز کرده اند که تا بحال نتایج خوبی به همراه داشته است.

وی در پایان از مردم استان درخواست کرد نذورات خود را به ستادهای مشخص شده در هر شهرستان بدهند و یا به شماره حساب های بانک ملی 0109278475004 و بانک ملت 3310013374 و بانک سپه 310089 به نام ستاد بازسازی عتبات استان گلستان واریز نمایند.