بهره‎برداری از 31 پروژه عمرانی راه و شهرسازی گلستان

زرین نامه: مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: از 31 پروژه عمرانی این اداره کل همزمان با سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند اسلامی ایران بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زرین نامه به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، علی‎بخش رستمی اظهار داشت: از این تعداد 16 پروژه شامل احداث، ساماندهی و تثبیت پل و اجرای گابیون در شهرستان‎های مراوه‎تپه، گنبدکاووس و کلاله و روکش آسفالت محور بندرترکمن – کردکوی، آزادشهر – خوش‎ییلاق و نوکنده- جنگل گلستان می‎شود.

به گفته وی، احداث فاز یک روشنایی شهر فاضل‎آباد و حد فاصل قرق- فاضل‎آباد و احداث روشنایی سه راهی کلاله و آسفالت راه روستایی حسن طبیب به قره‎داغلی و قره‎بلاغ – فاضل‎آباد در علی‎آباد از دیگر پروژه‎های عمرانی در بخش راه‎های اصلی و فرعی و روستایی است که بهره‎برداری از آنها با اعتبار 49 میلیارد و 310 میلیون ریال در ابام دهه فجر آغاز می‎شود.

رستمی ادامه داد: روکش آسفالت محور گنبدکاووس- مینودشت و ایمن‎سازی محور آق‎قلا- بندرترکمن از پروژه‎های دیگری در بخش راه هستند که با اعتبار 57 هزار میلیون ریال در این ایام، کلنگ‎زنی و عملیات اجرایی آنها آغاز می‎شود.

به گفته این مسئول، 770 واحد مسکن مهر در پنج شهرستان آزادشهر به تعداد 128 واحد، بندرترکمن 60 واحد، علی‎آبادکتول 54 واحد، گنبدکاووس 408 واحد و مینودشت 120 واحد با اعتبار هزینه شده برابر با 271 میلیارد و 962 میلیون ریال آماده بهره‎برداری هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان اظهار داشت: در بخش توسعه عمران شهری نیز، بهره‎برداری از 10 طرح که شامل شش طرح جامع در شهرهای گنبدکاووس، آزادشهر، بندرترکمن، علی‎آبادکتول، رامیان و مراوه‎تپه، یک طرح جامع بازنگری در گرگان و سه طرح جامع تفصیلی در شهرهای اینچه برون، دلند و خان‎ببین است، آغاز می‎شود.

رستمی با بیان اینکه علاوه بر افتتاح پروژه‎های یاد شده، برنامه‎های دیگری نیز با هماهنگی ستاد دهه فجر استان در ایام‎الله دهه فجر در این اداره کل برگزار می‎شود، گفت: چاپ و نصب بنرهای حاوی شعارهای گرامیداشت دهه فجر و پیروزی انقلاب، برگزاری مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر، چاپ بروشور از پروژه‎های قابل افتتاح در دهه مبارک فجر، برگزاری مصاحبه‎های رادیو و تلویزیونی در خصوص این ایام و دستاوردهای اداره کل و شرکت در راهپیمایی عظیم سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از جمله این برنامه‎ها است.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه