چهارمین پرونده قتل گلستان بسته شد/ رهایی جوان ۱۸ ساله از چوبه دار

زرین نامه: رئیس اداره زندان گرگان اعلام کرد: از عید سعید فطر تاکنون چهارمین جوان محکوم به قصاص نفس با تلاش تیم رضایت شاکی زندان از چوبه دار رهایی یافت.

به گزارش زرین نامه؛ حمیدرضا پوریانی، رئیس اداره زندان گرگان گفت: این جوان که با حکم مراجع قضایی به جرم قتل عمد محکوم به قصاص نفس شده بود با تلاش مسئولان زندان و تیم اخذ رضایت شاکی و با همکاری موثر بزرگان قوم بلوچ در استان گلستان از قصاص رهایی یافت.

وی افزود: این زندانی که چند سال پیش و در سن نوجوانی طی درگیری جوان دیگری را به قتل رسانده بود با تلاش مددکاران وتیم رضایت شاکی با رضایت اولیاء دم از اجرای حکم قصاص نجات یافته و فرصت مجدد زندگی بدست آورد.

به گزارش روابط اداره کل زندان های گلستان، پوریانی تصریح کرد: با زحمات اعضای تیم رضایت شاکی شامل آقایان مسگر مسئول اندرزگاه، ویزواری مسئول مددکاری، یوسفیان مددکار و حجت الاسلام حسینی روحانی فرهنگی زندان در چند نوبت جلساتی با بزرگان قوم بلوچ در استان و با خانواده شاکی برگزار که در نهایت منجر به رضایت اولیاء دم شد.

وی اظهارداشت: با استعانت از خداوند منان این چهارمین پرونده قتلی بود که از عید سعید فطر تاکنون با چندین نوبت نشست با شکات رضایت آنها را بدست آوریم و جوانی را از قصاص نفس نجات بدهیم./شبستان

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه