درختانی که تاپای جان سرسبزیشان را فریاد می زنند/ چه کسی پاسخگوست؟+تصاویر

زرین نامه: این روزها درختان سوزنی برگ حاشیه شهر علی آبادکتول که هنوز بهار نیامده خزان عمر دیده اند، این روزها در سکوت مسئولین سرسبزیشان را عاجزانه فریاد می زنند و کمک می خواهند.... به راستی چه کسی پاسخگوست؟

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ در حالی که چند روز  بیشتر از هفته ی هوای پاک نگذشته، منابع طبیعی در اقدامی تامل برانگیز دست به قطع درختان سبز و نیمه خشک کوهپایه های حاشیه شهر علی آبادکتول زده که نگرانی شهروندان این شهر را به همراه داشته است.

یکی از شهروندان علی آبادکتول با اشاره به اینکه از معلمین بازنشسته و ساکن شهر تهران بوده در گفتگو با خبرنگار زرین نامه بیان کرد: من از آلودگی تهران فرار کرده ام و برای حفظ سلامتم به این شهر پناه آورده ام، که دیدن این فاجعه برایم بسیار درد آور است.

خانم علی آبادی اظهار کرد: من به عنوان یک شهروند اجازه نمی دهم که حقوق شهروندی من زیر پا گذاشته شود و باید مسئولین فریاد مرا پاسخگو باشند.

وی با طرح این پرسش از مسئولین که آیا بخاطر اتفاقی از که هنوز پیش نیامده مثل آتش سوزی آیا باید درختان را قطع کرد یا چاره ای دیگر اندیشید! افزود: درختان قطع شده همگی سبز هستند و دلیلی برای قطع شدن آنها دیده نمی شود.

علی آبادی با اشاره به اینکه در برابر حفظ جنگل ها همه ی ما مسئول هستیم، خاطر نشان کرد: پوشش سبز جنگلی نوار شمال ایران یکی از سرمایه های کشورمان است که نباید بخاطر غفلت و بی توجهی برخی مسئولین به راحتی از بین برود.

تصاویری از درختان قطع شده در حاشیه ی شهر علی آبادکتول 

 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه