کاهش هزینه سفر عتبات در ایام نوروزی

زرین نامه: سرپرست اداره کل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: کاهش ۱۵ درصدی هزینه سفر به عتبات که میان وزارت گردشگری عراق و سازمان حج و زیارت توافق شده، مشمول اعزا‌م‌های نوروزی نمی‌شود.

به گزارش زرین نامه؛ محسن نظافتی افزود: توافق صورت‌گرفته میان سازمان حج و زیارت و وزارت گردشگری عراق مبنی بر کاهش ۱۵ درصدی هزینه‌های سفر به عتبات نیازمند تصویب هیات دولت عراق است و این مساله زمان می برد.

وی با بیان اینکه پیش‌ثبت‌نام اعزام‌های نوروزی عتبات عالیات از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه انجام می‌شود تصریح کرد: متقاضیان سفر به عتبات عالیات در ایام تعطیلات نوروز می‌توانند در زمان اعلام‌شده به سامانه http://atabat.haj.ir مراجعه کرده و نام نویسی کنند.

سرپرست اداره کل عتبات سازمان حج و زیارت افزود: نتایج قرعه‌کشی پیش ثبت‌نام اعزام‌های نوروزی عتبات عالیات ۲۴ بهمن ماه در این سامانه اعلام می‌شود و متقاضیان می‌توانند بر اساس اولویت‌های اعلامی در کاروان‌ها نام‌نویسی کنند.

نظافتی از افزایش ۴۰ درصدی اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات در ایام تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: دوره جدید عتبات که اعزام‌های نوروزی را نیز شامل می‌‌شود از ۲۱ اسفند سال جاری آغاز می‌شود و تا پایان خرداد سال آینده (۱۳۹۳) ادامه خواهد داشت.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه