امروز مردم سراسر کشور با سینما آشتی خواهند کرد؟

زرین نامه: رئیس اداره امور هنری ، سینمایی ، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: اکران فیلم امروز پنجشنبه (۱۰ بهمن)، در شش سینمای گرگان و دو سینمای گنبد و آزادشهر رایگان است.

به گزارش زرین نامه؛ احمد گلچین رئیس اداره امور هنری ، سینمایی ، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان اظهار داشت: با توجه به تدبیری که در حوزه ریاست سازمان سینمایی رخ داد ، قرار شد به بهانه جشن پیروزی انقلاب، (۱۰بهمن) به عنوان روز «سینما سلام» سراسر کشور برگزار شود.

وی خاطر نشان کرد : این مراسم که به عنوان آشنایی مردم با فضای سینماهای کشور و آشتی مردم با حوزه سینماها برگزار می شود، همزمان با اولین سانس سینماها در استان آغاز شده و تا سانس پایانی ادامه خواهد داشت.

گلچین با اعلام اینکه در روز سینما سلام قرار است هنرمندان سینمایی کشور، به استان های سراسر کشور سفر کنند، افزود: در این روز هنرمند سینمای ایران خانم بهناز جعفری به استان خواهند آمد که بر اساس نوبت بندی تعیین شده، در سینماهای استان حاضر خواهند شد.

سینما کاپری مجهزترین سینمای استان

رئیس اداره امور هنری، سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان اذعان داشت: سینما کاپری تنها مجموعه مجهز به پیشرفته ترین تکنولوژی است که سیستم دیجیتال دارد و در حوزه تجهیزات صدایی، مجهز به صدای دالبی یعنی بهترین سیستم پخش است.

وی تصریح کرد: به همین دلیل، که به دنبال آن کاهش هزینه ها را در بر خواهد داشت و بنا به درخواستی که از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان به معاونت سینمایی ارائه شد، جشنواره فیلم فجر همزمان با تهران در سینما کاپری نیز برگزار می شود.

گلچین با اعلام موافقت معاونت سینمایی مبنی بر تجهیز یک سینما در هر استان به سیستم دیجیتال، گفت: پس از مجهز شدن سینما کاپری به سیستم دیجیتال، طی بازدیدی که از تالار فخرالدین اسعد گرگانی به عمل آمد، مقرر شد به دلیل امکان برخورداری تالار از سیستم دیجیتال، بازدیدهای تخصصی از این مجموعه صورت گیرد./شبستان

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه