جایگاه های CNG استان گلستان تعطیل شدند

زرین نامه: جایگاه های CNG موجود در شهرهاي سراسر استان از شب گذشته تا كنون به حالت تعطیل در آمده است.

به گزارش زرین نامه؛ جايگاه هاي CNG شهر گرگان مرکز استان و ساير شهرها از شب گذشته تاکنون به حالت تعطيل در آمده است، اين موضوع نارضايتي شهروندان و به ويژه رانندگان تاکسي هاي درون شهري و رانندگان آژانس را به همراه داشته است.

برخي رانندگان گرگان از طي مسير طولانی برای رفتن به جایگاه های سوخت خارج از شهرها براي پر کردن مخزن گاز خودروي خود انتقاد مي كنند كه نتيجه اي نيز به همراه نداشته است.

یکی از رانندگان آژانس گرگانی به خبرنگار ما گفت : براي پرکردن مخزن گاز خودرو به جایگاه های CNG سطح شهر مراجعه کردم و در کمال ناباوری دیدم که تمام جایگاه های گرگان به طور همزمان تعطیل شده اند.

این راننده در ادامه افزود: شنیده بودم جایگاه هاي خارج از شهر کار می کنند و برای پرکردن کپسول گاز خود به چند جايگاه خارج از شهر كه مي شناختم رفتم ولي نتيجه اي در بر نداشت.

يکي ديگر از شهروندان نيز که وانت بار کرايه اي دارد با اشاره به این که دلیل اصلي تعطیلی جایگاه های CNG گرگان مشخص نیست تصريح کرد: تعداد زيادي از رانندگان به دلیل این که استفاده از سوخت بنزین برای شان مقرون به صرفه نیست در منازل خود مانده اند و همين موضوع باعث مي شود سرويس دهي به مردم گرگان با مشکل رو به رو شود.

وی در ادامه افزود: از مسئولین درخواست دارم تا مشکل جایگاه های سوخت را بررسی نمایند تا این مشکل سریع تر مرتفع گردد.

همچنين از ساير شهرهاي استان نيز خبر مي رسد كه جايگاه هاي CNG در آنها نيز وضعيتي مشابه دارد و از شب گذشته تا كنون امكان ارائه خدمات به مشتريان را ندارند.

لازم به ذكر است بخش عمده اي از قطعي گاز در جايگاه هاي CNG شهرهاي سراسر استان به دليل افت فشار گاز استان گلستان و استان هاي شمال كشور ناشي از بروز سرماي شديد در چند روز اخير بوده است./گلستان ما

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه