راه‎اندازی تشکل قرآنی بانوان در نیروهای مسلح گلستان

زرین نامه: مدیر کل بیمه تامین اجتماعی نیروهای مسلح گلستان از راه‎اندازی تشکل قرآنی بانوان در این ارگان خبر داد.

به گزارش زرین نامه؛ علیرضا وردان عصر امروز در همایش تشکل‎های قرآنی بانوان بازنشسته نیروهای مسلح استان گلستان در گرگان اظهار داشت: از مهمترین اهداف این تشکل ترویج احکام اسلامی و ایجاد پیوندی مستحکم بین خانواده پیشکسوتان نیروهای مسلح با نیروهای شاغل است.

وی تصریح کرد: این تشکل قرآنی با رویکرد وحدت آفرینی و یکپارچگی زیر پرچم مقدس جمهموری اسلامی و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری و امام راحل فعالیت خود را در گلستان آغاز می‎کند.

حکومت‎های شاهنشاهی به دلیل انحراف از مسیر حق به شکست انجامید

مدیر کل بیمه تامین اجتماعی نیروهای مسلح گلستان با تاکید بر اینکه قرآن باید راس تمام امور قرار بگیرد،: ستاد نیروهای بازنشسته بانوان نیروهای مسلح اقدامات خوبی در زمینه فعالیت‎های قرآنی انجام داده است.

وردان توکل به خدا و تمسک به قرآن را رمز پیشرفت و تعالی حکومت اسلامی برشمرد و بیان داشت: در حکومت الله که مبنای آن حرکت در مسیر حق و حقیقت است توجه به فرامین الهی که در کتاب قرآن آمده باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی تشکیل انقلاب اسلامی را سرآغاز حکومت الله خواند و یادآور شد: حکومت‎های شاهنشاهی به دلیل انحراف از مسیر حق و حقیقت به شکست و زوال انجامید.

برداشت‎های سیاسی نباید باعث جدایی اصل برادری شود

مدیر کل بیمه تامین اجتماعی نیروهای مسلح گلستان با اشاره به اینکه حق همواره بر باطل پیروز می‎شود، ادامه داد: امام خمینی (ره) به مردم درس استقامت و پایداری در برابر ظلم داد تا هیچگاه سر تعظیم مقابل بیگانگان و دشمنان خم نکنند.

وردان گفت: تلاش مردم به رهبری امام راحل در 22 بهمن به ثمر نشست و ملت ایران در سال 1357 از بند استکبار رهایی یافتند.

وی از وحدت به عنوان عامل اساسی پیروزی یاد کرد و بیان داشت: در راستای وحدت هیچگاه نباید برداشت‎های سیاسی باعث جدایی اصل برادری شود./فارس

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه