بانوان روستای شیرنگ با روش های پخت ماهی آشنا شدند+تصاویر

زرین نامه: دوره یک روزه ی آموزش روش های طبخ غذاهای حاوی ماهی با هدف ارتقاء سرانه مصرف آبزیان در روستای شیرنگ شهر فاضل آباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ دوره آموزشی روش های طبخ ماهی به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی اداره شیلات شهرستان علی آبادکتول با مشارکت جهادکشاورزی، منابع طبیعی، امور بانوان فرمانداری، بخشداری کمالان این شهرستان، شورا و دهیاری روستای شیرنگ برگزار شد.

رحمت محمدی مسئول شیلات شهرستان علی آبادکتول در این خصوص گفت: دوره آموزش طبخ آبزيان با هدف ایجاد عادت ذائقه ايراني به آبزيان بعنوان غذاي سالم و همچنين ارتقاء سرانه مصرف ماهی و میگو در كشور به ویژه شهرستان علی آباد برگزار شده است.

وی تصریح کرد: بانوان شركت كننده در اين دوره بيش از 18 نوع غذاي پخته شده با ماهي از قبل ساندویج ماهی با لوبیاچیتی، سالاد فصل با ماهی، ته چین ماهی، ماکارونی با ماهی، قلیه ماهی، کتلت ماهی و... آشنا شدند.

محمدی با اشاره به حضور 65 نفر از بانوان روستای شیرنگ در این دوره آموزشی خاطر نشان کرد: گوشت آبزيان داراي پروتئين مرغوب با قابليت هضم آسان است كه مصرف آن مي تواند تداوم سلامتي و درمان بسياري از بيماريه ا را به دنبال داشته باشد.

shirang 2.JPG - 49.19 کیلو بایت

shirang 5.jpg - 44.39 کیلو بایت

shirang 3.JPG - 59.52 کیلو بایت

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه