زبان هنر بهترین ابزار انتقال مفاهیم انقلاب به نسل جوان است

زرین نامه: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان علی آبادکتول با اشاره به نقش فرهنگ و تاریخ انقلاب اسلامی در حفظ اقتدار کشور گفت: زبان شیوای هنر بهترین ابزار انتقال مفاهیم و تاریخ ارزشمند انقلاب اسلامی به نسل نوجوان و جوان است.

حسن دیلم در حاشیه جشنواره منطقه ای هنرهای تجسمی در اختصاصی با خبرنگار زرین نامه گفت: جشنواره منطقه ای هنرهای تجسمی فجر با بهره گیری از ارزش های انقلاب اسلامی و در راستای کشف استعدادهای هنری، بازخورد هنرمندان و آشنایی آن ها با تکنیک ها و توانایی های یکدیگر با حضور شهرستان های رامیان و آزادشهر و به میزبانی علی آبادکتول برگزار شد.

وی با اشاره به رویکرد این جشنواره در بهره گیری از ارزش های دینی و انقلابی اظهار کرد: با برگزاری این نوع جشنواره ها و خلق آثار هنری می توانیم مفاهیم انقلاب اسلامی را به نسل نوجوان و جوان انتقال دهیم.

دیلم با اشاره به حضور کودکان هنرمند در کنار هنرمندان جوان در این جشنواره تجسمی افزود: در جشنواره منطقه ای هنرهای تجسمی به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان علی آبادکتول 40 نفر از هنرمندان در خلق آثاری با موضوع انقلاب اسلامی به رقابت پرداخته و در پایان به آثار برگزیده جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه