انقلاب اسلامی ابهت استکبار جهانی را شکست

زرین نامه: رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور گفت: یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی این بود که ابهت استکبار جهانی را شکست چنان که آمریکا و ایادی آنها ذره‎ای ابهت و اعتبار در جهان ندارند.

به گزارش زرین نامه؛ حجت‎الاسلام علی خیرخواه بعد از ظهر امروز در مراسم جشن سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در گرگان اظهار داشت: بالاترین چیزی که انقلاب اسلامی توانست به منصه ظهور برساند تاثیرگذاری در تصمیم‎گیری کلان جهانی است.

وی با بیان اینکه اسلام رو به گسترش است، تصریح کرد: دشمنان به دنبال توقف رشد اسلام هستند و در این راستا برنامه‎ریزی‎های بلندمدت می‎کنند تا مسیر انقلاب اسلامی را تغییر دهند.

انزوای انقلاب اسلامی جزو برنامه‎های استکبار بوده است

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور با اشاره به اینکه به انزوا کشیده شدن انقلاب اسلامی جزو برنامه‎های استکبار بوده است، یادآور شد: انقلاب اسلامی همانند زلزله‎ای جهان را فرا گرفت و همه معادلات شرق و غرب را به هم ریخت.

خیرخواه با بیان اینکه یوم‎الله باید همواره گرامی داشته شود، افزود: همه روزها، ماه‎ها و سال‎ها متعلق به خداوند است اما برخی از ایام اتفاقاتی را در خود جای می‎دهد که نسبت به سایر روزها برجسته‎تر می‎شود.

وی نسبت به گرامیداشت شعائر دینی در جامعه اسلامی تاکید کرد و بیان داشت: دشمنان قبل از ایجاد انقلاب اسلامی در ایران و جهان به دنبال این بودند که نام دین، خدا و مذهب را حذف کنند.

گلستان نماد مثال‎زدنی وحدت شیعه و سنی است

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور ادامه داد: در چنین شرایطی یک ایثارگر، مصلح و مرجع دینی قیام کرد و شعار نه شرقی، نه غربی را با محوریت خدامحوری سر داد.

خیرخواه با بیان اینکه گلستان نماد مثال‎زدنی وحدت شیعه و سنی است، خاطرنشان کرد: دشمنان در تلاش هشتند که از درون انقلاب اسلامی را نابود کنند.

وی بیان داشت: امام انقلابی را به وجود آورد که اساس آن منطق و عقلانیت است و با اسلامی که خرافات را ترویج می‎کند مغایرت و منافات دارد./فارس

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه