شروع مجدد فعالیت جایگاه‎های استان گلستان

زرین نامه: مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان از آغاز به کار مجدد جایگاه‎های سی‌ان‌جی استان گلستان خبر داد.

به گزارش زرین نامه؛ رمضانعلی سنگدوینی ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی استان گلستان از آغاز به کار مجدد جایگاه‎های سی‌ان‌جی استان گلستان خبر داد و اظهار داشت: خوشبختانه با توجه به خروج موج سرما و بهبود وضعیت جوی فعالیت جایگاه‎های سی‌ان‌جی استان گلستان از شب گذشته در استان گلستان آغاز به کار کرد.

وی ادامه داد: در روزهای گذشته خروج جایگاه‎های سی‌ان‌جی از مدار مصرف گاز استان به دلیل برودت هوا و وجود بحران در استان‎های شمالی کشور بود که به صورت سراسری انجام شد تا مصرف بخش خانگی دارای ثبات باشد و قطعی گاز را در کشور در بخش خانگی نداشته باشیم.

سنگدوینی در پاسخ به این سوال که آیا قطعی گاز جایگاه‎های سی‌ان‌جی تکرار خواهد شد یا خیر، گفت: در صورتی که بحران سرما را در روزهای آینده نداشته باشیم مطمعنا قطعی در این حوزه اتفاق نخواهد افتاد و در حال حاضر شرایط به صورت عادی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان خاطرنشان کرد: خوشبختانه در استان گلستان با تلاش همکاران در شرکت گاز استان گلستان و همراهی مردم فهیم استان گلستان هیچ قطعی گاز در بخش خانگی نداشتیم.

سنگدوینی در پایان ابراز داشت: در برخی از موارد به دلیل سرمای زیاد و یخ‎زدگی تجهیزات گازرسانی در درب منازل همانند رگلاتورهای گاز قطعی‎های موقت را در برخی از منازل داشتیم که با اقدامات همکاران در واحد اتفاقات گاز که بر اثر تماس مردم با این واحد انجام می‎شد به سرعت مشکلات برطرف و مورد خاصی را در این مدت نداشته‎ایم./فارس

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه