"مرگ بر آمریکا" شعار قاطع من در روز ۲۲بهمن خواهد بود

زرین نامه؛ معاون سیاسی ـ امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت : باید با حضور پر رنگ در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدر شناس ملت ایران باشیم.

به گزارش زرین نامه؛ علی اصغر طهماسبی معاون سیاسی ـ امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در گفتگو با خبرنگار کاسب امین حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال را پر نشاط توصیف کرد و گفت : الحمد الله با شور و نشاطی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در زمینه های مختلف به خصوص در زمینه های سیاسی و اقتصادی به وجود آورده است انشالله شاهد آن خواهیم بود که مردم دلیر ایران در ۲۲ بهمن همانند سال های قبل با حضور پر شور خود برگ زرینی را در دفتر انقلاب به یادگار خواهند گذاشت .

وی در ادامه گفت : جا دارد همه ما مسئولان از مردم ایران قدردانی کنیم و دست ملت ایران را ببوسیم لذا آنها همواره حامی انقلاب اسلامی و مسئولان نظام بوده و هستند.

طهماسبی افزود: همان طور که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سیاست های خود را در دهه فجر انقلاب اسلامی تبیین کرد ، مبارزه با استکبار جهانی را نیز در سرلوحه کار خود قرار داده ایم.

معاون سیاسی ـ امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان از مردم درخواستی داشت و گفت : خواهشی که از مردم داریم این است که به حضور پر رنگ خود در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی به خصوص دهه فجر و یوم الله ۲۲ بهمن شاهد حضور پر رنگ آنها در این عرصه های ملی باشیم.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص شعاری که خود شما در راهپیمایی ۲۲ بهمن سر خواهید داد چه خواهد بود؟ ، گفت : مرگ بر آمریکا شعار قاطع من در روز ۲۲ بهمن خواهد بود./گلستان ما

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه