سی تی اسکن بیمارستان علی آبادکتول راه اندای شد

زرین نامه: دستگاه سی تی اسکن بیمارستان بقیة الله الاعظم شهرستان علی آباد کتول، امروز با هزینه یک میلیارد و 230 میلیون تومان افتتاح و راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ دکتر مهدی زنگانه، رییس بیمارستان بقیة الله الاعظم شهرستان علی آباد کتول در مراسم افتتاح این دستگاه گفت: خرید، نصب و راه اندازی این دستگاه سی تی اسکن، به مبلغ یک میلیارد و 230 میلیون تومان، که مبلغ 200 میلیون تومان آن توسط حاج رضا کردکتولی از خیرین شهرستان علی آبادکتول در سال 89 پرداخت شد.

زنگانه با قدردانی از پیگیری های نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با راه اندازی دستگاه سی تی اسکن و افزایش ارائه خدمات به بیماران از میزان ارجاع به بیمارستان های خارج شهرستان کاسته می شود.

وی با اشاره به شرایط استراتژیکی شهرستان علی آباد کتول خاطرنشان کرد: علی آبادکتول به دلیل میزان اتفاقات جاده ای نیازمند رییس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان در این مراسم گفت: شهرستان علی آباد کتول از نظر همدلی، همکاری و پیگیری امور مثال زدنی است.

دکتر تقی ریاحی بیان کرد: با توجه به مشکلات مالی در تجهیز بیمارستان ها، اما پیگیری های مجدانه مسئولان این شهرستان باعث شد، انگیزه ما در اجرای پروژه سی تی اسکن علی آبادکتول قوی تر شود.

وی عرصه سلامت را بسیار بسیار وسیع توصیف کرد و افزود: در این عرصه نیازها و خواسته های متفاوتی وجود دارد، که با راه اندازی سی تی اسکن، بخشی از مطالبات مردم این شهرستان برآورده می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان اذعان داشت: داشتن امکانات مورد نیاز و حضور پزشکان و متخصصان در سطح شهرستان، باعث جاری شدن خدمتی است که مورد توجه و رضایت خداوند و آرامش مردم خواهد بود.

وی ابراز امیدواری کرد: ما تمام کوشش و همکاری خود را به کار می گیریم تا این بیمارستان به فعلیت در خور توجه برسد.

علی اکبر کی پور فرماندار علی آباد کتول هم اظهار کرد: شهرستان علی آباد کتول نیاز به توجه بیشتری در زمینه بهداشت و درمان دارد، چرا که مردم این شهرستان بر این عقیده هستند که در این خصوص به این شهرستان توجه کمتری شده است.

وی افزود: علی آباد کتول، یکی از 3 شهرستان بزرگ استان است، که نسبت به 2 شهرستان دیگر از امکانات کمتری در زمینه های بهداشتی و درمانی برخوردار است و سطح توقعات از خدمات موجود بالاتر است.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه