بالاترین گزینه روی میز ما، مشارکت و حضور مردم است

زرین نامه: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر آمریکا از گزینه های روی میز حرف می زند گزینه روی میز ما حضور و مشارکت مردم ماست که بالاترین گزینه و بالاترین قدرت است.

به گزارش زرین نامه؛ حسین مظفر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جمع راهپیمایان شهر گرگان با اشاره به اولین دستاورد انقلاب که " احیای اسلام و به نمایش درآوردن قدرت اسلام " بود ، تصریح کرد: اسلام دین توانمندی است که برای اداره کشور برنامه های زیادی دارد ولی متاسفانه به دلیل اینکه زمان رژیم پهلوی تحت تاثیر سلطه اجانب قرار گرفته بود زنگار گرفته بود اما با ظهور امام خمینی (ره) زنگار های آن زدوده شد و اسلام ناب را به همگان معرفی نمود.

وی با تاکید بر اینکه امام(ره)، " نظام امامت و ولایت را احیا کرد " گفت: پس از رحلت رسول اکرم(ص) نهضت ایشان از مسیر اصلی خود خارج گردید و امامت به خلافت تبدیل شد و تا 7 قرن مردم از نهضت امامت محروم مانده بودند و بعد از آن 7 قرن دیگر مردم به سلطنت مبتلا گردیدند و این محرومیت از نعمت امامت و ولایت ادامه داشت تا امام آمد و پس از 14 قرن قطار انقلاب را به ریل حاکمیت امامت و ولایت بازگرداند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: " تشکیل نظام بدیع جمهوری اسلامی " از دیگر دستاورد های انقلاب اسلامی بود که مبتنی بر دو رکن جمهوریت و اسلامیت که برگرفته از دمکراسی (مردم محوری )و تئوکراسی (خدا محوری) بود که هر دو مکمل و لازم و ملزوم یکدیگر هستند.

حسین مظفر دیگر دستاورد انقلاب را " ورود معنویت به عرصه سیاست " عنوان کرد و تصریح کرد: اسلام و انقلاب معنویت را وارد سیاسیت کرد و آموزه های دینی را در عالم سیاست وارد کرد.

وی افزود: سیاست ما، سیاسیت ماکیاولی نیست چون او می گوید " برای حکومت باید ابتدا به قانون روی آورد و بعد به زور توسل جست و اگر کسانی که با قانون و زور تمکین نکردند با استفاده از مکر و حیله بر آنان تسلط یافت. "

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه خاطر نشان کرد: انقلاب ما خط بطلان بر سیاست ماکیاولیسم کشید، سیاست ما عین دیانت ما و دیانت ما عین سیاست ماست.

وی در ادامه با اشاره به این که انقلاب ما از گردنه های پر فراز و نشیب عبور کرده است، گفت: اگر امروز آمریکا از گزینه های نظامی روی میز حرف می زند ما به او می گوئیم گزینه روی میز ما حضور و مشارکت مردم است که بالاترین گزینه و بالاترین قدرت است.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه