انقلاب اسلامی ایران معجزه ی عصر حاضر است

زرین نامه: فرماندار علی آبادکتول با اشاره به نقش بی نظیر امام خمینی (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران با تمام ویژگی ها و شاخص های بی نظیر خود با متفاوت از دیگر انقلاب های جهان و معجزه ی عصر حاضر است.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ علی اکبر کی پور روز گذشته در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن مردم شهر فاضل آباد بیان کرد: دهه ی فجر یادآور ایثارگری ها و فداکاری های مردمی است که یکی از بزرگترین انقلاب های دنیا را به رهبری امام خمینی (ره) عصر معاصر پدید آوردند.

وی از ایمان به هدف، ایمان به مردم و ایمان به خدا به عنوان 3 استراتژی امام خمینی (ره) در ایجاد این انقلاب نام برد و اظهار کرد: حاکمیت الله، جایگاه روحانیت، تبعیت مردم از ولایت فقیه، شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی و اتحاد اقوام و گروه های مختلف ملت ایران از ویژگی مهم این انقلاب است که سایر انقلاب ها فاقد آن بوده اند.

فرماندار علی آبادکتول با اشاره به ویژگی های شخصیتی برجسته ی امام خمینی (ره) و استفاده ایشان از تهدیدات موجود در کشور به فرصتی برای پیروزی و استقرار انقلاب اسلامی افزود: امام با حذف گروه های سیاسی معاند و معارض از کشور و استفاده از استراتژی وحدت کلمه، تعدد اقوام و مذاهب را به فرصتی برای تقویت نظام اسلامی تبدیل کرد.

وی بزرگترین ابتکار حضرت امام خمینی (ره) نهادینه کردن اصل ولایت فقیه در کشور ایران دانست و اذعان داشت: آثار و برکات ولایت فقیه در عرصه های مختلف کشور را پس از 35 سال و در دوره ی مقام معظم رهبری نیز می توانیم همچنان به وضوح مشاهده کنیم.

کی پور در پایان با تاکید بر لزوم ولایتمداری در حفظ اقتدار کشور گفت: ولایت فقیه عامل اصلی پایداری، تثبیت، استواری و صدور انقلاب اسلامی به جهان است.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه