گلستان باید مقصد گردشگری شود / شناسایی قوت و ضعف ستاد سفر نوروزی‌

زرین نامه: سرپرست دفترفنی استانداری گلستان گفت: برای پیشبرد بهتر امور و ارتقای عملکرد ستاد خدمات تسهیلات سفرهای نوروزی استان، شناسایی و اعلام نقاط ضعف و قوت این ستاد طی سال‎های گذشته ضروری است.

به گزارش زرین نامه؛ رسول حسام پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی استان گلستان اظهار داشت: دبیرخانه ستاد موظف است، نسبت به شناسایی و جمع‎بندی این نقاط ضعف و قوت اقدام کرده و آن را در جلسات آینده این ستاد اعلام نماید.

تامین نظرات استاندار در برنامه‎ریزی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی گلستان

وی خاطرنشان کرد: با توجه به توصیه‎های کاربردی استاندار به عنوان رئیس ستاد خدمات سفر نوروزی و تاکیدشان بر آموزش و فرهنگ‎سازی، باید دستورالعملی بر این اساس تنظیم تا براساس این محور برنامه‎ریزی شود.

حسام با تاکید برافزایش عملکرد دستگاه‎های نظارتی در ایام نوروز اذعان داشت: دستگاه‎های نظارتی در این فرآیند بر عملکرد دستگاه‎های مجری طرح نظارت کنند، تا متناسب با وظیفه‎مندی دستگاهی خود اقدام کنند.

تامین رضایت مسافران نوروزی هدف اصلی ستاد خدمات رسانی سفرهای نوروزی گلستان

وی تصریح کرد: اهداف برنامه‎های عملیاتی و نظارتی استان، باید با هدف خدمت‎رسانی مناسب به مسافران نوروزی و تامین احساس رضایت‎مندی آنان باشد.

این مسئول گلستانی آموزش را مهمترین روش برای تغییر رفتار و فرهنگ‎پذیری استان قلمداد کرد و اذعان داشت: دامنه این تغییر رفتار می‎تواند از دستگاه‎های اجرایی استان تا مردمی باشد که در استان ساکن هستند و رفتار آنان می‎تواند ماندگاری مسافران را افزایش دهد.

حسام ادامه داد: تردیدی نیست، حضور مسافران و گردشگران در گلستان در ابعاد اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی استان موثر است و می‎تواند به عنوان یک ارزش افزوده موردتوجه استان قرار گیرد.

وی اضافه کرد: باید تمهیداتی اتخاذ کرد که‌ گلستان مقصد گردشگری شود و از بابت این مقصد شدن منافع قابل توجهی نصیب استان می‎شود./فارس

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه