حلقه مشاوران ترکمن استاندار گلستان تکمیل شد

زرین نامه: با انتصاب سارلی، مارامایی و شکیبایی حلقه مشاوران ترکمن استاندار گلستان تکمیل شد و تلاش برای خدمت صادقانه به مردم و رفع مشکلات آنان مورد انتظار است.

به گزارش زرین نامه؛ دکتر حسن صادقلو در ماه های اول بعد از انتصاب در جایگاه استاندار گلستان اعلام کرده بود که برای خود سه مشاور - رابط در شرق ،مرکز و غرب استان انتخاب خواهد کرد.

سارلی مشاور استاندار در مرکز استان

بر این اساس در اولین انتخاب، اراز محمد سارلی به عنوان مشاور استاندار در شهرها و روستاهای واقع در مناطق مرکزی استان انتخاب شد.

سارلی دارای دکترای تاریخ و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد شهر است و از جمله فعالان پر تلاش عرصه فرهنگ ترکمن محسوب می شود.

مارامایی مشاور استاندار در شرق استان

در همین راستا و در دومین انتخاب، محمد قلی مارامایی به عنوان مشاور – رابط استاندار در شهرها و روستاهای شرق استان تعیین شده است.

مارامایی نماینده مردم گنبد و داشلی برون در دوره هفتم مجلس شورای اسلامی بوده است . اگر چه تا پیش از این شنیده می شد که نقدی گل چشمه در این جایگاه تعیین گردد.

شکیبایی مشاور استاندار در غرب استان

در ادامه فرایند انتخاب سه مشاور ترکمن استاندار و در آخرین انتخاب ، مهران شکیبایی به عنوان مشاور - رابط استاندار در شهرها و روستاهای غرب استان تعیین شده است.

شکیبایی عضو و رئيس سابق شوراي شهر كميش تپه بوده و در انتخابات اخیر ریاست جمهوری مسئولیت ستاد دکتر روحانی در شهرستان گمیشان را بر عهده داشت.

برای همه این عزیزان آرزوی کامیابی و موفقیت داریم و امیدواریم از این جایگاه در جهت خدمت به مردم منطقه و استان استفاده نمایند و خدای نکرده آغشته به درگیری های خطی و جناحی نگردند./ ترکمن سسی

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه