پارک موزه دفاع مقدس گرگان نیاز امروز ناهارخوران است

زرین نامه: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: پارک موزه دفاع مقدس گرگان نیاز امروز منطقه تفریحی ناهارخوران است.

به گزارش زرین نامه به نقل از فارس، نورالله ولی‌نژاد ظهر امروز در جمع بسیجیان استان اظهار داشت: شهدای ما حق فراوانی به گردن ما دارند و ما نمی‎توانیم در راه اعتلای نام و فرهنگ آنها چیزهای جزئی را موانع قرار دهیم.

وی تصریح کرد: شهدا هر چه بزرگ شوند به نفع ماست، به نظر می‎رسد تپه نورالشهدا باید به عالی‎ترین وجه طراحی و آراسته شود و گنجینه هشت سال دفاع مقدس، یادآوری‎ها و رشادت‎ها، خلاقیت‎های رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس در قالب نمایشگاهی زیبا به مخاطبان به خصوص جوانان و نوجوانان عرضه شود چراکه حیف است آن همه رشادت و دلاوری که نشات گرفته از فرهنگ عاشورا است در جایی گردآوری نشود.

ولی‎نژاد اذعان کرد: من فکر می‎کنم تپه نورالشهدا می‎تواند یک پایگاه خوب و موثر باشد که بر تارک گرگان و گلستان بدرخشد و هر وقت و هر ساعتی افراد اگر احساس کردند نیاز به آرامش دارند می‎توانند از پناهگاه آن استفاده کنند چه اینکه همه گلزارهای شهدای ما الهام‌بخش و آرامش‎بخش هستند.

وی افزود: به نظر می‎رسد پارک موزه دفاع مقدس هر چه با عظمت‎تر و دقیق‎تر اجرا شود به نفع استان گلستان است.

مردم همیشه از ما جلوتر بودند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گفت: مردم در گرامیداشت ایام الله و شعائر اسلامی همواره از ما جلوتر بودند و ما در مجموعه‎ای که قرار داریم شاید نتوانستیم ‎شأن، نیاز و خواسته‎های به حق مردم را ادا کنیم.

ولی‌نژاد خاطرنشان کرد: احساس می‎کنم که مردم همیشه از ما جلوتر هستند و بهتر از ما کار می‎کنند و کار و تلاش و خدمات ما در مقابل مردم ناچیز است و اگر تعریفی هم از ما می‌شود لطف و کرم مردم ماست.

بسیج یعنی در جبهه امام زمان بودن

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج یعنی یادآور عشق، ایثار و فداکاری، در جبهه امام زمان (عج) بودن، و ضمن دفاع از مظلوم تا وقتی که ظالم وجود دارد آرمان‌های امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری با جان و دل انجام خواهد داد.

ولی‌نژاد ادامه داد: بسیج برای ما شجره طیبه‎ای است که مردم ما این سند افتخار را در زندگی خود به یادگار گذاشتند.