سرپرست معاونت پشتیبانی و منابع انسانی استانداری گلستان منصوب شد

زرین نامه: بالاخره بعد از ماهها کش و قوس دکتر عباس نیاوند معاون برنامه ریزی در استانهای خراسان رضوی و گلستان در دولت دهم به عنوان سرپرست معاونت پشتیبانی و منابع انسانی استانداری گلستان منصوب شد.

به گزارش زرین نامه؛ عباس نیاوندعضو هيات مديره سازمان بازنشستگي كشوري است. وي داراي دكتري كشاورزي و محيط زيست و از جانبازان جنگ تحمیلی و از نیروهای سیاسی معتدل که همواره در سمتهایش به دنبال تحقق آرمانهای انقلاب و توسعه کشور بوده است.

نياوند معاون برنامه ريزي استانداري خراسان رضوي و گلستان را در رزومه كار خود دارد. وي در حال حاضر رييس هيات مديره پتروشيمي خراسان به نمايندگي از شركت سرمايه گذاري اتيه صبا( وابسته به سازمان بازنشستگي كشوري ) و عضو هيات مديره پتروشيمي ايلام ( وابسته به سازمان بازنشستگي كشوري) نيز است.

گفتني است عباس نياوند معاون برنامه‌ريزي و امور اقتصادي وزارت كشور دانشجوي دكتري مديريت گرايش سيستم‌ها و داراي سوابق شغلي و تجربي مدير برنامه‌ريزي سازمان بسيج مهندسين كشور، مشاور عالي وزير تعاون، مدير كل برنامه‌ريزي وزارت كشور و مدير سيستم‌ها، روش‌ها و تامين درآمدهاي نيروي مقاومت بسيج بوده است.

قرار است فردا یکشنبه 27 بهمن ماه 92 مراسم تودیع و معارفه وی انجام شود و استان گلستان سناریوی تکمیل معاونین استاندار را به نظاره بنشیند.

شایان ذکر است تا پیش از این برخی اقوام در قالب سهم خواهی از دولت تدبیر و امید این جایگاه را در انحصار خود می دانستند اما با عدم تایید بسنجیده برای این سمت اقبال مجموعه استانداری به سمت دکتر نیاوند بیشتر شد و با توجه به سوابق مفید و انقلابی نیاوند باید وی را به عنوان معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری گلستان در دولت یازدهم به شمار آورد.

اسامی معاونین استاندار گلستان در دولت یازدهم:

معاون عمرانی: رضا مروتی

معاون سیاسی امنیتی: علی اصغر طهماسبی

معاون برنامه ریزی: علی مرگدری

معاون پشتیبانی و منابع انسانی: عباس نیاوند

با نگاهی به اسامی فوق به وضوح شاهد رویکرد اعتدال در انتخاب معاونین استاندار هستیم و این نکته خیلی تابناک است که استاندار گلستان تحت فشار هیچ گروه و قومی قرار نگرفته و همچنان با صلابت بر مشی اعتدال به پیش می رود.

پیش از این رحمت الله جباری معاون پشتیبانی و توسعه منابع اسنانی استانداری گلستان بوده است./گلستان ما

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه