گشت و گذار در مزرعه ی یک بانوی کارآفرین علی آبادی+تصاویر

زرین نامه: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، زمینه حضور بانوان کشورمان نیز در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و حتی اقتصادی فراهم شد، به نحوی که امروز آن ها نیز در کنار مردان بازویی قدرتمند برای پیشرفت کشورمان به شمار می روند.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ معصومه بهرامعلی نژاد از بانوان فعال کارآفرین شهر مزرعه ی شهرستان علی آبادکتول، با بهره گیری از توانایی های خود و همکاری اعضای خانواده، موفق به راه اندازی مزرعه ای بزرگ در این شهرستان شده است.

وی با استفاده بهینه از فضای مزرعه ی خود، بخش های مختلف باغ میوه، پرورش سیفی جات و علوفه، پرورش زنبور عسل و نگهداری از گاو، گوسفند و طیور را راه اندازی کرده است.

بهرامعلی نژاد با تاکید بر نقش دانش افزایی در موفقیت فعالیت های اقتصادی بیان کرد: برای راه اندازی این مزرعه از سطح کوچک آغاز و به مرور زمان آن را گسترش داده ام.

وی کشورمان را سرشار از نعمت های خدادادی دانست و افزود: باید بهره گیری از این نعمت ها خوب ببینیم و اراده ی خود را برای راه اندازی مشاغل تقویت کنیم.

بهرامعلی نژاد در پایان گفت: ایجاد انگیزه و نشاط در اعضای خانواده، درآمدزایی و حل مشکلات مالی زندگی از دستاوردهای من در این مزرعه بوده است. 

به گزارش زرین نامه: این گلگشت به بهانه بازدید حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه از مزرعه ی خانم بهرامعلی نژاد انجام شد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه