اجرای جشن نیکوکاری امسال طی 3 روز در گلستان

زرین نامه: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان گفت: جشن نیکوکاری امسال در استان گلستان در سه روز برگزار می‎شود.

به گزارش زرین نامه؛ عباس حاجی‎اکبری بعد از ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه های اجرایی استان گلستان اظهار داشت: جشن نیکوکاری امسال همانند سال گذشته در سه روز برگزار می‎شود.

وی ادامه داد: در روز نخست چهارشنبه 14 اسفندماه سال جاری جشن نیکوکاری در مدارس سراسر استان گلستان برگزار می‎شود.

حاجی‎اکبری بیان کرد: در روز پنج‎شنبه 15 اسفندماه سال جاری کمیته امداد امام خمینی در استان گلستان پایگاه‎هایی را در سطح میادین شهر برپا خواهد کرد و مردم می‎توانند کمک‎های خود را به این پایگاه‎های تحویل دهند.

وی متذکر شد: در روز سوم که جمعه 16 اسفندماه سال جاری است در مصلی‎های نماز جمعه پایگاه‎های ما برپا است و مردم عزیز و همیشه در صحنه استان گلستان می‎توانند در کنار شرکت در نماز عبادی و سیاسی جمعه کمک‎های خیرخواهانه خود را به پایگاه‎های امداد تحویل دهند.

کمک‎های نقدی بیشتر مورد نظر مردم باشد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان خاطرنشان کرد: ترجیحا توصیه می‎شود که مردم عزیز بیشتر کمک‎های نقدی را در نوع کمک‎های خود منظور کنند تا مدیران مدارس و مسئولان در کمیته امداد بتوانند با توجه به نیازهای نیازمندان اقلام را خریداری کرده و در اختیار خانواده‎های نیازمند قرار دهند.

حاجی‎اکبری گفت: در درجه اول مدیران مدارس سعی خواهند کرد تا کمک‎های جمع‎آوری شده مردم را برای دانش‎آموزان نیازمند همان مدارس و یا دانش‎آموزان و خانواده‎های نیازمند در شهرهای خودشان در نظر بگیرند تا تمامی اقشار نیازمند جامعه از این کمک‎ها بهره‎مند شوند.

وی در پایان تصریح کرد: همچنین شماره حساب 021017597004 بانک صادرات شعبه فدائیان اسلام در اختیار مردم عزیز خواهد بود و مردم می‎توانند از شعب سراسر کشور کمک‎های نقدی خود را به این حساب واریز کنند./فارس

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه