عوامل سياسي در مبارزه با مواد مخدر اثرگذارند

زرین نامه: فرماندارعلی آبادکتول با اشاره به عوامل موثر در مبارزه با مواد مخدر گفت: عوامل بسیاری از قبیل عوامل داخلي، خارجي، اجتماعي و در راس آن ها مباحث سياسي در مبارزه یا آلودگی كشور به مواد مخدر اثر گذار است.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ علی اکبر کی پور در جلسه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر علی آباد کتول هدف از راه اندازي این شورا را برنامه ‌ريزي نظامند براي مقابله با مواد مخدر و هماهنگي بين دستگاه هاي ذيربط عنوان کرد و گفت: با حضور فعال اعضا و برگزاري جلسات مدون و اقدامات مطلوب در اين حوزه، شهروندان نیز به احساس امنيت بيشتر دست می یابند.

وی اظهار کرد: عمده ترين تمركز فعاليت هاي شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با مواد مخدر و درمان اعتیاد است و ما بايد برای موفقیت در اصل مبارزه با مواد مخدر مقدماتي را براي جامعه فراهم كنيم.

کی پور با بیان اینکه دستگاه هاي فرهنگي، تربيت بدني، آموزش وپرورش، رسانه ها و بخصوص خانواده ها نقش تعيين كننده اي براي كاهش آسيب ها در حوزه مبارزه و پيشگيري از مواد مخدر دارند، افزود: اين ادارت و نهاد ها با همت و تلاش خود می توانند در رفع نگراني هاي جامعه در حوزه مواد مخدر موثر باشند.

فرماندار علی آبادکتول در پایان خاطر نشان کرد: بايد قبل از آموزش نوجوانان، به خانواده ها آموزش ببینند، چرا که بیشتر خانواده ها از نحوه ارتباط با فرزندان خود در زمينه پيشگيري و مبارزه با مواد مخدر آگاه نیستند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه