همه ی توان خود رابرای ترویج حجاب بکار گیریم

زرین نامه: فرماندار علی آبادکتول محور جنگ ما با نظام سلطه مباحث فرهنگی دانست و گفت: همه ی توان خود را ترویج حجاب و مبارزه با فرهنگ ضد اسلامی غربی بکار گیریم.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ علی اکبر کی پور در جلسه ی فرهنگ عمومی در جمع مدیران ادارات شهرستان علی آبادکتول بیان کرد: محور جنگ ما با نظام سلطه مباحث فرهنگی است و به دلیل گستردگی ابعاد فرهنگ، قدرت مانور آن بیشتر است.

وی اظهار کرد: به دلیل گستردگی مقوله ی فرهنگ هر روز شاهد شکل گیری نوع جدیدی از بی حجابی و سایر مشکلات اجتماعی در جامعه هستیم.

اگر یک شهید امروز به جامعه ی ما وارد شود یا کمال شرمندگی یا سکته می کند یا میمیرد

کي پور با انتقاد از وضعيت حجاب در کشور مان گفت: اگر يکي از شهدا امروز به جامعه ما وارد شود با کمال شرمندگي يا سکته مي کند و يا مي ميرد.

وی اذعان داشت: از دوران جنگ تا به حال رسانه های ضد اسلامی و ابزار انحراف رشد چشمگیری داشته است که باید با بکارگیری از تمام توان خود و افزایش تولیدات فرهنگی اسلامی با این ابزارها و پیامدهای ناگور آن تلاش کنیم.

فرماندار علی آبادکتول با بیان اینکه امام خمینی (ره) تصمیم گیری در حرکت و پویایی را به ما آموخت و مقام معظم رهبری نیز راه ایشان را ادامه می دهند، تصریح کرد: امروزه به دلیل رشد تکنولوژی و تعدد رسانه های ارتباطی فرهنگ ضد اسلامی به سرعت در حال گسترش است و مقابله با آن نیازمند تفکرع تصمیم گیری و عمل در لحظه است.

شکل و شمایل و نحوه نمایش مانکن ها در ویترین مغازه ها مناسب نیست

در ادامه سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان علی آبادکتول با طرح معضل پوشش های نامناسب مانکن ها در ویترین ها مغازه های لباس فروشی شهرستان گفت: نمایش مانکن ها با چنین ظاهری در ویترین های لباس فروشی شهرستان مناسب جامعه ی ما نیست و برای حل این مسئله باید راه حلی مناسب بیاندیشیم.

حسن دیلم افزود: شکل و شمایل این مانکن ها چهره ی بازار را نامناسب کرده است و خود ابزاری برای ترویج فرهنگ غربی و غیر اسلامی است.

مبارزه با بی حجابی نیازمند مشارکت همه است

معاون فرماندار علی آبادکتول نیز موفقیت در فعالیت های فرهنگی را نیازمند مشارکت همه ی ارگان ها و دستگاه های جامعه دانست و گفت: هیچکس به تنهایی موفق و با نگاه سطحی به مقوله ی بی حجابی موفق به حل این معضل در جامعه نخواهد شد.

ابراهیم احمدی خاطر نشان کرد: معضلات فرهنگی باید مهندسی شود و تنها با تعطیلی مغازه های متخلف موفق به رفع معضلات نمی شویم.

فرمانده سپاه شهرستان علی آبادکتول نیز در ادامه بیان کرد: حل مشکلات فرهنگی و بی حجابی همتی بلند در سطح ملی می طلبد و همه ی ما باید برای حل این معضلات بسیج شویم.

سرهنگ علی اصغر قربانپور اذعان داشت: در جامعه ای که حکومت آن اسلامی است، باید با حجاب ها و مروجین فرهنگ عفاف و حجاب امتیاز بیشتری نسبت به بی حجاب ها داشته باشند که این خود عاملی برای ترویج فرهنگ حجاب اسلامی است.

سرهنگ افخمی شهرستانی فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان نیز با انتقاد از برخوردقهری درمبارزه با معضلات فرهنگی- اجتماعی و بی حجاب  خاطرنشان کرد: سال گذشته نزدیک به 37 مغازه ی متخلف تعطیل شد، اما اثرگذاری چندانی نداشته است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته نزدیک به 60 درصد قتل های اتفاق افتاده مربوط به مسائل خانوادگی بوده است، تصریح کرد: ریشه یابی معضلات فرهنگی - اجتماعی و مشارکت همه ی دستگاه ها در حل این معضلات در کنار نیروی انتظامی نقش موثری در تحکیم بنیان خانواده و کاهش بزهکاری و جرم خواهد داشت.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه