سید هادی حسینی یک گرگانی بزرگ است وبزرگ می ماند!

زرین نامه: آموزش و پرورش در اقدامی ناشایست رئیس دوره قبلی خود را در عین کینه توزی به مجتمع آموزشی روستای آلوکلاته گرگان فرستاد تا با این کار کینه خود را به اصولگرایان نشان دهد غافل از اینکه سید هادی حسینی همیشه بزرگ می ماند!

به گزارش زرین نامه؛ در ماههای اخیر یکی از جنجالی ترین اداراتی که در استان خبرساز شده آموزش و پررش گلستان است که در وصف آن بارها مطالبی عنوان شد.

در تازه ترین اقدام رئیس آموزش و پرورش گرگان انتخاب شد و نصرالله کشیری جایگزین سید هادی حسینی شد . در این که دولت تدبیر و امید حق جابجایی نیروها را دارد شکی نیست و هر کسی را بنا به تخصص و شایستگی و نه از باب جناحی و سهم خواهی می تواند در جایگاه مناسب مدیریتی بنشاند اما رفتار کینه توزانه علیه مسئولین سابق در این اداره کل از حالت عادی خارج شده است .

البته از این رفتارها در این اداره کل زیاد دیده می شود و بعضا شاهدیم که هر دولتی وقتی روی کار می آید طرفداران جدی دولت قبلی را به مدرسه های روستاها و مناطق صعب العبور می فرستند تا کمی آب خنک بخورند .

اما در اقدامی ناشایست و بدور از ادب و احترام متوجه شدیم که سید هادی حسینی مدیر بااخلاق، مدبر، دلسوز، باحیا، فداکار نسبت به دانش اموزان توسط این اداره کل به یک مجتمع آموزشی در روستای آلوکلاته گرگان فرستاده شده است .

در ابتدای امر باور این موضوع برای ما خیلی سخت بود و چون برای نوشتن یک مطلب در این مورد نیازمند تحقیق و پژوهش و درستی این موضوع بودیم کمی زمان صرف شد اما وقتی از درستی این موضوع پی بردیم واقعا ناراحت شدیم که براستی ما مسلمان هستیم و در مکتب علی (ع) بزرگ شدیم ؟

آیا رواست که حال بر خر مراد سوار شدیم بخواهیم از هر کسی که خوشمان نمی آید و افکاری متفاوت با ما دارد چنین رفتاری داشته باشیم ، بعضا برخی افراد می گویند که دولت قبلی چنین رفتاری با ما داشته ، فرض یک درصد که این گفته درست باشد ، آیا اگر ما هم مثل آنها رفتار کنیم که مثل آنها هستیم پس چه فرقی بین این دو گروه وجود دارد ؟ آیا مردم برای تغییر همین کج رفتاری ها به شما رای ندادند پس چرا به خلاف آن عمل می کنید؟

از طرفی سید هادی حسینی انسان شریف و با کرامتی است که در مجلس هشتم کاندیدای مردم گرگان بود که با آرای بالایی در این انتخابات نشان داد که نزد مردم گرگان مقبولیت بالایی دارد و همواره در دوران مدیریتی خود هیچ گاه تندوری نکرده و انسان آرام و منطقی در امور کاری به شمار می رود.

سید هادی حسینی هر چه که باشد نماد یک جریان و تفکر است و اگر امروز با وی چنین رفتاری می شود انگار با کل این جریان چنین برخورد سخیفی صورت گرفته و نتیجه این کار بی اعتمادی به رویکرد دولت تدبیر و امید و اینکه دو گروه از لحاظ رفتاری تفاوتی با هم ندارند پس لزوم تغییر در دولت چه بود و آن تدبیر و امیدی که از ان دم می زدند چه شد؟

در عین حال در مورد حواشی ابتدایی این اداره کل می شد وطنی مدیر کل سازمان آموزش و پرورش استان گلستان را مقصر ندانست چون وی تازه مشغول بکار شده بود و هنوز افسار این سازمان عریض و طویل را در اختیار نگرفته بود اما در مورد بی احترامی به سیدهادی حسینی نمی توان از قصور وطنی گذشت چرا که الان بیش از 4 ماه از مدیریت وی گذشته و بایستی یک انسجام و اقتدار کافی در زیرمجموعه خود بوجود آورده باشد .

با این رویه غلط تیغ تیز جابجایی ها در آموزش و پرورش هر روز برنده تر می شود و آنهایی که در این هشت سال نتوانسته بودند به مطامع خود دست یابند امروز دست به کارهای ناشایست می زنند و کینه توزی می کنند و این روش غلط را همچنان تداوم می بخشند اما در این میان شاید اشخاص زیادی قربانی شوند حق و یا ناحق اما در مورد سید هادی حسینی همین یک نکته بس که وی بزرگ است و بزرگ می ماند چون او تبلور و نماد یک جریان ارزشی الهی است .

سید هادی حسینی در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در خرداد سال 92 ابتدا عضو شورای اهبردی ستاد دکتر ولایتی در استان و سپس مسئولیت ستاد حامیان مردمی سعید جلیلی در گلستان را به عهده داشت .

نویسنده : عماد محمدرضا پور

منبع: گلستان ما

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه